Společnost


Michal Lalik

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59718Neprovedené služby a nevrácení zálohy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 15 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.08.2022, před 2 lety

ondřej Moupic

Znění stížnosti

S Panem Lalíkem mám velmi špatné zkušenosti, objednal jsem si od něj projekt příjezdové cesty i s vyřízením na úřadech. Na začátku slíbí vše, jak to půjde rychle, nic není problém, ve smlouvě má i 100% garance vrácení peněz při nespokojenosti (už měsíc z něj dostávám 6tis kč, prý čeká až mu lidi zaplatí). Realita je však taková že přinutit ho k jakékoliv činnosti je téměř nemožné, telefon nebere (pokud nevoláte z jiného čísla) pouze odmítá hovor přes zprávu že zavolá později, nebo že to tento týden bude atd, když zavoláte na příslušné úřady tak zjistíte že nic neposlal, nebo nereaguje na výzvy i když vám bude zarputile tvrdit že čeká právě na tyto úřady. Projekt který „zhotovil“ z vetší části zkopíroval z jiného a k mým účelům byl nepoužitelný. Vyvarujte se spolupráce s ním pokud chcete někdy bydlet nebo mít něco hotové.


Požadované řešení

Vrácení zaplacené části, 6000kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2022 14:19, před 2 lety

Zadržuje-li podnikatel či živnostník peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Podnikatele či živnostníka je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2022 15:16, před 2 lety

Na žádost spotřebitele přeřazujeme stížnost na něj, aby mohl přidat závěrečné vyjádření a stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2023 11:39, před rokem

Spotřebitel nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.