Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
S Panem Lalíkem mám velmi špatné zkušenosti, objednal jsem si od něj projekt příjezdové cesty i s vyřízením na úřadech. Na začátku slíbí vše, jak to půjde rychle, nic není problém, ve smlouvě má i 100% garance vrácení peněz při nespokojenosti (už měsíc z něj dostávám 6tis kč, prý čeká až mu lidi zaplatí). Realita je však taková že přinutit ho k jakékoliv činnosti je téměř nemožné, telefon nebere (pokud nevoláte z jiného čísla) pouze odmítá hovor přes zprávu že zavolá později, nebo že to tento týden bude atd, když zavoláte na příslušné úřady tak zjistíte že nic neposlal, nebo nereaguje na výzvy i když vám bude zarputile tvrdit že čeká právě na tyto úřady. Projekt který „zhotovil“ z vetší části zkopíroval z jiného a k mým účelům byl nepoužitelný. Vyvarujte se spolupráce s ním pokud chcete někdy bydlet nebo mít něco hotové.
Vrácení zaplacené části, 6000kč
|
Tweet |
Zadržuje-li podnikatel či živnostník peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Podnikatele či živnostníka je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Na žádost spotřebitele přeřazujeme stížnost na něj, aby mohl přidat závěrečné vyjádření a stížnost uzavřít.
Spotřebitel nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.