Společnost


DER Touristik CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:238
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59721Mirage Bay NIKDY!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 7 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.08.2022, před 2 lety

Radek Matěcha

Znění stížnosti

Dobrý den.
Dne 1.8.2022 jsme odcestovali na dovolenou do Egypta do resortu Mirage bay v Hurghada.
Jsme 4 členná rodina, 2 dospělí , 2 děti (5 a 8 let).
Po příjezdu jsme čekali na pokoj cca 4 hodiny, to by mi tak nevadilo budiž ale to co jsme dostali za pokoj bych nepřál ani svému psovi!
Šuplíky vytrhané, dvířka u skříní bez pantů, špína, smrad prostě bordel, navíc jen 2 postele.
Vyhádali jsme si jiný pokoj. Byl cca o 5% lepší ale koupelna v dezolaci. Odtoky ucpané, kanálky smrděly jak ..... baterie olezlé plísní
a opět 2 postele.
Ok požádali jsme delegáta aby nám zařídil alespoň ještě jednu přistýlku. Zařídil!
Přiběhl týpek a hodil nám na pokoj postel se třemi nohami a tu čtvrtou se nerozpakoval podložit ruličkou toaletního papíru! Opět zářez.
Špinavé povlečení a zřejmě i použité ručníky byly na denním pořádku, takže jsem běhal denně na recepci pro "novější".
Pokoj nikdo nezametl za celý týden, musel jsem si od pikolíka půjčit smeták a alespoň si zamést.

Co se týče okolí.
Naprostá katastrofa !!!
Moře znečištěné výkaly a různým odpadem! O bazénech nemluvě. Plovoucí kelímky, ptačí peří, zvratky, dokonce i dámskou vložku jsem zahlédl.
To vše se snažili bez jakéhokoliv jiného druhu čištění pročišťovat tunami SAVA přes noc!
Okolí v celém resortu neskutečně zaneřáděné, odpadky, výkaly, kanály každý večer vyvěrající ven a neskutečně zapáchající celou noc!
Byly jsme svědky jak malá muslimská dívka odhrnula hábit a vykálela se rovnou před lidmi uprostřed vchodu do jídelny.
Zážitek při jídle byl opravdu zajímavý!

Strava.
Denně to samé pořád dokola, děti bez šance se najíst vydatně, denně mi jedly pouze rýži, připadal jsem si jak vietnamský překupník s rýží.
Nejlepší ze stravy bylo asi pečivo to bylo docela chutné jinak vše nedovařené nedopečené nebo naopak přesmažené.

No shrnul bych tento resort asi do jedné hvězdičky!
Dovolenou jsme strávili úklidem a vyhýbáním se splaškům všeho možného druhu!
Smrad bohužel nafotit ani nahrát nejde což je dost škoda! Neskutečné!

Jinak fotodokumentaci mám (pokud se dá někde vložit) vložím a myslím, že nebudu sám kdo bude reklamovat tento turnus od 1.8-2022 do 8.8.2022.

Děkuji.

S pozdravem Matěcha Radek.
Rezervace č. 136042777
v.s. 182201689


Produkt

Reklamace , vrácení částky.


Požadované řešení

Tímto reklamuji tento zájezd jako zmaření našeho osobního času, měli jsme si užít a ne sloužit jako úklidová četa a ještě být zhnuseni tím vším!
Rád bych finanční kompenzaci nejlépe formou vrácení celé částky, ne-li takto tak alespoň větším podílem z vaší strany.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2022 14:27, před 2 lety

Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud byla možná a pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.

Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.

Uzná-li podnikatel reklamaci jako opodstatněnou je povinen vrátit spotřebiteli přiměřenou část kupní ceny zájezdu. Podnikatel by měl bez dalšího vrátit stanovenou část kupní ceny v penězích. Podnikatel může vystavit spotřebiteli poukaz na další služby pouze v případě, kdy s vystavením poukazu spotřebitel výslovně souhlasí. Není možné spotřebiteli vnutiti poukaz proti jeho vůli.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2022 11:35, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.