Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Jsem hrubě nespokojená s obsluhou prodeje lístků u okének, jedná se o Nádražní halu v Plzni. V době největšího přílivu turistů atd. nejsou dráhy schopné zajistit, aby fungovalo hned několik okenek najednou.
Navíc mám negativní zkušenost s pánem, jež u okénka určeného jak odbavení cestujících mezinárodní dopravou, tak dopravou v rámci ČR, odmítl cestující odbavit v největším návalu a v době, kdy bylo otevřeno veřejnosti jen jedno okénko. Prostě se dál věnoval jakémusi telefonátu a ignoroval situaci.
Dále snad nemusím připomínat opakovaná dlouhodobá zpoždění, často nenahlášena dopředu, jež by měly ČD kompenzovat finančně. Svými neustálými zpožděními tak okrádají cestující o čas, v mnoha případech hodně komplikují cestování, zvlášť v případech navazující dopravy.
Rufbfjidjtjd
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.