Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59730Neustálá zpoždění, neochotná obsluha u výdejního okénka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.08.2022, před 2 lety

Veronika Vávrová

Znění stížnosti

Jsem hrubě nespokojená s obsluhou prodeje lístků u okének, jedná se o Nádražní halu v Plzni. V době největšího přílivu turistů atd. nejsou dráhy schopné zajistit, aby fungovalo hned několik okenek najednou.
Navíc mám negativní zkušenost s pánem, jež u okénka určeného jak odbavení cestujících mezinárodní dopravou, tak dopravou v rámci ČR, odmítl cestující odbavit v největším návalu a v době, kdy bylo otevřeno veřejnosti jen jedno okénko. Prostě se dál věnoval jakémusi telefonátu a ignoroval situaci.
Dále snad nemusím připomínat opakovaná dlouhodobá zpoždění, často nenahlášena dopředu, jež by měly ČD kompenzovat finančně. Svými neustálými zpožděními tak okrádají cestující o čas, v mnoha případech hodně komplikují cestování, zvlášť v případech navazující dopravy.


Požadované řešení

Rufbfjidjtjd


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.8.2022 16:16, před 2 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.