Společnost


Mobile-Maestro

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#59731Creative Cliks mobile maestro

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 7 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.08.2022, před 2 lety

Stanislav Rosenkranc

Znění stížnosti

Neoprávněně vyúčtování služeb, které jsem si neobjednal. Mám O2 pro 6 telefonů a ze čtyřech ztrhávaly poplatky. I 1100 Kč za měsíc. Nevím jak zrušit nic jsem neobjednal. Stanislav Rosenkranc


Požadované řešení

Tato společnost, by měla nějak reagovat a po nezaplacení nevyžádané služby. Zrušit žádosti o platbu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.8.2022 16:05, před 2 lety

Spotřebitel je povinen hradit jen zboží a služby, které si prokazatelně objednal. Jestliže tak neučinil, neměl by mít povinnost platit. Důkazní břemeno ohledně objednání nese společnost - ta musí prokázat, že k objednávce došlo a zároveň také to, že nějakým způsobem plnila (vykonávala to, za co jí spotřebitel platil).

Často platí, že při zablokování plateb dojde ke zrušení služby, avšak doporučujeme kontaktovat také přímo společnost, protože by mohlo dojít k situaci, kdy bude spotřebiteli narůstat dlužná částka.

Vzhledem k tomu, že se jedná pravděpodobně o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/co-je-to-plat-mobilem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2022 11:11, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.