Společnost


Invia.cz, a.s.

Počet nahlášených stížností:127
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59734Pokazená dovolenka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 7 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.08.2022, před 2 lety

Dušan Rybár

Znění stížnosti

Dobrý deň najhoršia a najzbabelejšia spoločnosť.



Pre informáciu a posielam všade kam sa dá:

V spoločnosti Invia.cz som objednal dovolenku do rezortu DANA BEACH. Všetko som riešil s p.Drobnou mailovou komunikáciou. Priplatil som izbu Superior s výhľadom na more v cene 91742KČ. Požadovanú som vyplatil v eurách a prišla mi odpoveď od p.Drobnej že platba bola akceptovaná. Voucher do hotela DANA BEACH som obdržal mailom dňa 23.6.2022 od p.Varmuzovej. Číslo vouchera TK46209558. Po prílete do Hurghady nás delegát MTS globe doviezol do hotela DANA BEACH. A tam to všetko začalo...Na recepcii nás čakalo nemilé prekvapenie, keď nám oznámili že tam nemáme rezerváciu na ktorú som mal voucher od spoločnosti Invia.cz. Po hodine dhadovania, bez internetu,akéhokoľvek spojenia nás presunuli do neďalekého hotela Beach Albatros, údajne na jednu noc kým sa situácia nevyrieši,v čom nám pomáhal delegát cest. kancelarie MTSglobe. Všetko sa malo vyriešiť na druhý deň v dobednajších hodinách. Po prebdenej noci som osobne napísal 15 mailov na rôzne adresy cestovnej kancelárie Invia.cz a čakal som aspoň nejakú odpoveď. Keďže na internete je je linka pomoci Invia.cz aktívna do 20:00hod.aj víkend,naozaj som si myslel že sa niekto z cestovnej kancelárie ozve,ale márne. Jediný kto s nami komunikoval a snažil sa nám pomôcť
bol delegát MTSglobe.V pondelok v dobednajšich hodinách som dostal dva maily od p.Delevská,p.Leváková. Po ďalších mailoch a telefonátoch som dostal mail v pondelok podvečer že sa podarilo vybaviť ubytovanie v DANA BEACH ktoré som mal vlastne zaplatené od utorka poobedia t.j.19.7.2022. Takže po strávených štyroch nociach,tri a pol dní sme sa konečne dostali do hotela DANA BEACH, ktorý sme mali od začiatku zaplatený. Samozrejme z ubytovania v izbe Superior s výhľadom na more, nebolo nič. Takže po strašidelný dňoch sme konečne začali dovolenku ktorá určite nebola taká ako sme si predstavovali. Invia.cz proste zavádza a klame zákazníkov, aj keď vedia že už sa do daného hotela nedá objednať, vypýtajú od vás peniaze a potom sa starajte. Nám sa to podarilo, ako uvádzam vyššie po urputnom vypisovaní a telefonátoch, čo stojí samozrejme čas, nervy a peniaze. Maximálne neprofesionálne a neetické jednanie zo strany Invia.cz nám potvrdilo aj delegát cestovnej kancelárie MTS-globe ako aj pár ďalších delegátov a ľudí čo majú skúsenosti s Inviou.cz. Podali sme sťažnosť a určite podnikneme aj právne kroky. Takže na záver Invia.cz nikdy viac a určite neodporúčam!!!


Požadované řešení

Kompenzácia a vrátenie adekvátnej čiastky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.8.2022 16:55, před 2 lety

Mezi hlavní náležitosti potvrzení o zájezdu patří i umístění, hlavní znaky a případná turistická kategorie, do níž je podle pravidel státu místa určení cesty nebo pobytu zařazeno [2527 písm.c) občanského zákoníku].

Zájezd má vadu, není-li některá ze služeb poskytována v souladu se smlouvou (§ 2537 odst. 1 občanského zákoníku). Zákazník vytkne pořadateli vadu zájezdu bez zbytečného odkladu prokazatelným způsobem (písemně). Vyskytnou-li se po odjezdu podstatné vady zájezdu, nabídne pořadatel bez dodatečných nákladů pro zákazníka vhodné náhradní řešení stejné nebo vyšší jakosti, než jaká byla sjednaná ve smlouvě. Je-li navrhhované náhradní řešení nižší jakosti, než jakou určuje smlouva, poskytne pořadatel zákazníkovi přiměřenou slevu. Zákazník může navrhované náhradní řešení odmítnout pouze tehdy, není-li srovnatelné s tím, co bylo ve smlouvě sjednáno, nebo není-li poskytnutá sleva přiměřená (§ 2538 občanského zákoníku). Přiměřenost slevy se určuje dle rozsahu a trvání vady (§ 2540 občanského zákoníku).

Vytkl-li zákazník vadu a neodstranil-li ji pořadatel, má zákazník právo na náhradu škody (§ 2542 odst. 2 občanského zákoníku). Pořadatel vedle škody, kterou způsobil porušením smluvní povinnosti, hradí zákazníkovi též újmu za narušení dovolené.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2022 11:16, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.