Společnost


HERVIS Sport a móda, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:46
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#59735Reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.08.2022, před 2 lety

Miroslav Kocourek

Znění stížnosti

Dobrý den.V dubnu tohoto roku (2022) jsem v Hervis Sport ve Zlíně reklamoval zimní boty .Cena cca 2000kc.Napred přestal reagovat vedoucí pobočky,potom zrušili telefonni číslo na pobočce ve Zlíně.Nasledne jsem komunikoval přes telefon s někým v Praze.Ted už nefunguje ani jejich infolinka a na email taky nikdo nereaguje.Vim,že Hervis už v ČR není,ale nemám ani boty ani peníze.Kam,nebo na koho se mám obrátit.Dekuju za info.


Produkt

Zimní boty


Požadované řešení

Požadují vrátit penize


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2022 16:01, před 2 lety

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Dle § 2172 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, se práva z vady zásadně uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc koupena. U jiné osoby by měl spotřebitel uplatnit právo z vady pouze tehdy, domluvil-li se na této osobě s prodávajícím předem a je-li tato osoba v místě pro spotřebitele bližším, než je místo, ve kterém je prodávající. Dle § 19 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, platí, že prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků a nabízených služeb, případně i v místě nebo sídle podnikání.

Nemá-li prodejce žádnou dostupnou provozovnu, doporučujeme kontaktovat prodejce doporučeným dopisem s odstoupením od smlouvy s přiloženým reklamačním protokolem, případně předžalobní výzvou, na adrese sídla dle obchodního rejstříku Nákupní 389/1, Štěrboholy, 102 00 Praha.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.8.2022 16:07, před 2 lety

Dobrý den,

veškeré informace k podávání reklamací nebo případné informace k řešení reklamací získáte na webových stránkách Hervis.cz, které jsou stále pro zákazníky přístupné. Také naše informační linka je stále aktivní. Pokud potřebujete řešit nevyřízenou reklamaci, je nutné se obrátit na centrálu společnosti, na mě, Petr.Krivohlavy@hervis.cz

S pozdravem,

Petr Křivohlavý

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2022 17:22, před 2 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2022 10:11, před 2 lety

Spotřebitel nám e-mailem zaslal následující zprávu:

"Moje stížnost ohledně reklamace byla vyřízena k mojí veliké spokojenosti.Tim bych chtěl poděkovat nejen vám,ale hlavně panu Krivohlavemu za super přístup,ochotu a rychlost při vyřizování moji reklamace."

Na základě výše uvedeného uzavíráme stížnost s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.