Společnost


BAŤA, akciová společnost

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#5974Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.02.2015, před 10 lety

Hana Zelená

Znění stížnosti

Společnost Baťa mě opravdu hluboce zklamala
Svádí vinu na zákazníky, že si vady způsobují vlastní vinou a vůbec si nepřipouští, že vyrábí nekvalitní obuv z pofiderních materiálů!!! Níže nesmyslné vyjáření pana Ševčíka z reklamací který boty ani neviděl a posuzoval pouze z fotky. Boty stály 2400 Kc

V rámci naší společnosti jsem osoba, která je plně kompetentní k řešení obdobných stížností zákazníků. Mé vyjádření, prosím, považujte
za konečné stanovisko naší společnosti. Důvody zamítnutí Vaší reklamace jsem se Vám pokusil vysvětlit dnes dopoledne, během naší
telefonické komunikace. Stručně vše shrnu ještě jednou:

Patní část svršku obuvi je vyztužena opatkem. Opatek má za úkol udržet patní část nohy ve správné poloze. Při správném způsobu používání
si patní část svršku (včetně opatku) udržuje svůj původní tvar po celou dobu životnosti obuvi. Standardní namáhání, kterému je opatek vystaven,
je tlak paty působící zevnitř obuvi směrem ven. Pokud dojde k deformaci patní části svršku včetně opatku, jde v drtivé většině případů o mechanické
poškození.

Z detailní fotodokumentace, kterou mám k dispozici vyplývá, že Vaše obuv byla používána pravidelně až intenzivně. Při takovém způsobu používání
by se kvalitativní nedostatek obuvi projevil podstatně dříve, na samém počátku používání. Deformace (promáčknutí) patní části svršku je nade vší
pochybnost způsobena mechanickým poškozením. Promáčknutí bylo vyvoláno silou (tlakem) působící směrem z vnějšího prostředí dovnitř obuvi
(tedy proti směru působení standardního namáhání). V žádném případě nejde o důsledek nedostatečné kvality obuvi. Viz. přiložená fotografie.

O tom, že u reklamovaného artiklu obuvi při standardním způsobu používání nedochází k deformaci opatku svědčí i to, že z několika set prodaných
párů evidujeme pouze jednu jedinou reklamaci. Je to právě Vámi uplatněná reklamace.

Věřím, že správnost našeho závěru obhájíme před nezávislým orgánem, pokud to bude nutné. Jsem přesvědčen, že vzhledem k jednoznačnosti
Vaší reklamace, potvrdí správnost našeho stanoviska každý nezávislý odborník.

S pozdravem

Martin Ševčík
Manažer produktového controllingu | Soudní znalec
Baťa a.s. | Dlouhá 130 |762 22 Zlín | Czech Republic
Telefon +420 577 685 106 | GSM +420 731 618 724
www.bata.cz | martin.sevcik@bata.com

u Novotnému obchodnímu řediteli ve společnosti Baťa
V rámci naší společnosti jsem osoba, která je plně kompetentní k řešení obdobných stížností zákazníků. Mé vyjádření, prosím, považujte
za konečné stanovisko naší společnosti. Důvody zamítnutí Vaší reklamace jsem se Vám pokusil vysvětlit dnes dopoledne, během naší
telefonické komunikace. Stručně vše shrnu ještě jednou:

Patní část svršku obuvi je vyztužena opatkem. Opatek má za úkol udržet patní část nohy ve správné poloze. Při správném způsobu používání
si patní část svršku (včetně opatku) udržuje svůj původní tvar po celou dobu životnosti obuvi. Standardní namáhání, kterému je opatek vystaven,
je tlak paty působící zevnitř obuvi směrem ven. Pokud dojde k deformaci patní části svršku včetně opatku, jde v drtivé většině případů o mechanické
poškození.

Z detailní fotodokumentace, kterou mám k dispozici vyplývá, že Vaše obuv byla používána pravidelně až intenzivně. Při takovém způsobu používání
by se kvalitativní nedostatek obuvi projevil podstatně dříve, na samém počátku používání. Deformace (promáčknutí) patní části svršku je nade vší
pochybnost způsobena mechanickým poškozením. Promáčknutí bylo vyvoláno silou (tlakem) působící směrem z vnějšího prostředí dovnitř obuvi
(tedy proti směru působení standardního namáhání). V žádném případě nejde o důsledek nedostatečné kvality obuvi. Viz. přiložená fotografie.

O tom, že u reklamovaného artiklu obuvi při standardním způsobu používání nedochází k deformaci opatku svědčí i to, že z několika set prodaných
párů evidujeme pouze jednu jedinou reklamaci. Je to právě Vámi uplatněná reklamace.

Věřím, že správnost našeho závěru obhájíme před nezávislým orgánem, pokud to bude nutné. Jsem přesvědčen, že vzhledem k jednoznačnosti
Vaší reklamace, potvrdí správnost našeho stanoviska každý nezávislý odborník.

S pozdravem

Martin Ševčík
Manažer produktového controllingu | Soudní znalec
Baťa a.s. | Dlouhá 130 |762 22 Zlín | Czech Republic
Telefon +420 577 685 106 | GSM +420 731 618 724
www.bata.cz | martin.sevcik@bata.com


Požadované řešení

Vracení pěněz nebo vyměna : zamítnuto


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2015 14:22, před 10 lety

Spotřebitelka může uplatnit reklamaci pro vadu, která se na zboží vyskytne ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním a na mechanické poškození způsobené spotřebitelem. Zamítl-li však prodávající reklamaci a spotřebitelka se zamítnutím nesouhlasí, je na ní, aby prodávajícímu prokázala, že se jedná o závadu, na kterou se vztahuje záruka. Jako důkazní prostředek může spotřebitelka zvolit znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší její důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2015 12:22, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že se BAŤA, akciová společnost rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby
VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a
občanského soudního řádu a to nejméně 7 dní před podáním žaloby. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.