Společnost


innogy Energie, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:36
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59741Špatná komunikace a řešení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.08.2022, před 2 lety

Alena Karlová

Znění stížnosti

ve středu 3.8. jsem volala na zákaznické centrum Innogy, abych se poptala na postup vyřízení přepisu energií v rámci koupě nemovitosti, s tím, že původní majitel byl také u Innogy. Slečna se mě vyptala a poslala cenovou nabídku. Ptala jsem se jí jestli nemám jít raději na pobočku, řekla, že ne, že vše spolu vyřídíme. Měla mi volat ve čtvrtek po 16 hod. Když volala a i opakovaně, vůbec nebylo slyšet, tak jsme se domluvily na pátek. Volala mi v 11.30 a znovu se mě vyptávala, na to co už jsme si řekly. Když jsem se divila, tak mi řekla, že se jedná o přepis a že musím na pobočku. V pátek jsem byla mimo, tak jsem na pobočku nemohla. Nevěděla jsem, že na pobočce Chodov mají i o víkendech otevřeno, to jsem zjistila v sobotu večer. V neděli ráno jsem šla hned na Chodov, kde jsem se dozvěděla, že v pátek zvedli ceny. Díky neznalosti pracovnice mám platit více. Chtěla jsem hovořit s někým, kdo má na starosti tyto záležitosti, ale na ředitelství v Limuzské se s Vámi nikdo nebaví a ani nikoho nezavolají, nemáte se kam obrátit. S Innogy jsem se setkala poprvé a jsem velmi překvapená. Vlastně tím pádem jsou jejich ceny vyšší než u ČEZu. Hlavně, že mají v televizi reklamy, že vše vyřídíte z pohodlí domova a na webu s Innogy bez starostí


Produkt

plyn a elektřina


Požadované řešení

viděla bych to správně, že bych měla dostat produkt s financemi, o kterém jsem jednala po tři dny


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2022 13:03, před 2 lety


Společnost innogy Energie, s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel však neprojevila zájem využít službu VašeStížnosti.cz k řešení sporů. Od společnosti jsme obdrželi následující vyjádření:
Veškerými reklamacemi i stížnostmi zákazníků se plně zabýváme, avšak musí být zaslány přímo na nás. Své požadavky mohou zákazníci zasílat emailem nebo takto:

- nonstop zákaznická linka 800 11 33 55
SKYPE: kontaktnicentrum innogy
E-MAIL: info@innogy.cz
Osobní návštěva Zákaznického centra http://www.innogy.cz/cs/vyhledej-kontaktni-misto/

S ohledem na princip dobrovolnosti služby smírného řešení sporů jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby se lze také obrátit na naši bezplatnou telefonickou poradnu na čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.