Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Včera 8.8.2022 jsme v Bille na Dobrisi zakoupili krůtí prsa v akci s datumem 13.8.2022.
Dnes 9.8.2022 po rozbaleni se na nás vyvalil puch zkaženého masa a po kontrole masa jsme zjistili, že celé krůtí prsa jsou zelená (ok, pár míst tam zelených nebylo) a na kusu masa, který byl stočený dovnitř a nebyl při nákupu vidět, byla krásná plíseň.
Bohužel maso nemohu jet vyměnit / vrátit, protože jsem nyní v pracovní neschopnosti a číslo na Billu v Dobrisi jsem nenašel.
Premium quality - krůtí prsní řízek bez kůže a kosti, čerstvý, šarže r40975, čárový kód 2,908844,011208
Platbu zpět, přece jen čerstvé maso za 222,- Kč, které druhý den putuje do koše, není moc dobrá vizitka.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat bez zbytečného odkladu u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení, přestože to považujeme za vhodné. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Spotřebitel rovněž může podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka pro zákazníky, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.
S pozdravem, BILLA, spol. s r.o.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.