Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#59745Zkažené maso

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
09.08.2022, před 2 lety

Jaroslav Kropáček

Znění stížnosti

Včera 8.8.2022 jsme v Bille na Dobrisi zakoupili krůtí prsa v akci s datumem 13.8.2022.

Dnes 9.8.2022 po rozbaleni se na nás vyvalil puch zkaženého masa a po kontrole masa jsme zjistili, že celé krůtí prsa jsou zelená (ok, pár míst tam zelených nebylo) a na kusu masa, který byl stočený dovnitř a nebyl při nákupu vidět, byla krásná plíseň.

Bohužel maso nemohu jet vyměnit / vrátit, protože jsem nyní v pracovní neschopnosti a číslo na Billu v Dobrisi jsem nenašel.


Produkt

Premium quality - krůtí prsní řízek bez kůže a kosti, čerstvý, šarže r40975, čárový kód 2,908844,011208


Požadované řešení

Platbu zpět, přece jen čerstvé maso za 222,- Kč, které druhý den putuje do koše, není moc dobrá vizitka.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2022 16:36, před 2 lety

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat bez zbytečného odkladu u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení, přestože to považujeme za vhodné. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Spotřebitel rovněž může podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.8.2022 11:23, před 2 lety

Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka pro zákazníky, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.
S pozdravem, BILLA, spol. s r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.9.2022 13:12, před 2 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.