Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#5975Nelogický poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 6 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.02.2015, před 10 lety

Matěj Kubička

Znění stížnosti

Dobrý den, koncem listopadu mi volal pán z upc a zvýšil mi internet. Super byl jsem rád. Nyní budu odlétat na delší domu mimo čr. U mě doma na adrese bydlí bratr student a já se rozhodl místo ukončení smlouvy s upc mu jí nadále platit, ale bez televize.
16.2.2015 na upc lince mi bylo řečeno, že zrušit televizi a udělat smouvu na další roky mohu pokud zaplatím 1500,- jako doplatek za vernostní bonus. Co?
Zjednodušeně řečeno jde upc o 1500,- misto toho, aby jí šlo o spokojeného a dlouhodobě platícího klienta. Já upc za následující roky zaplatím mnohem víc než 1500,- ne? Nechtěl jsem smlouvu rušit, byl jsem spokojen. Po příletu bych chtěl upc zas využívat, tak nevidím problém se stornem pokuty a další smlouvou na X let.


Produkt

Balíček 120 internet, Televize komfort (nevim kolik programů)


Požadované řešení

Storno pokuty, a vystavení nové smlouvy (klidně i na dva roky)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2015 15:31, před 10 lety

Pokud došlo k předčasnému ukončení smlouvy, zákon o elektronických komunikacích stanoví, že společnost může požadovat doplatek jedné pětiny součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, nebo jednu pětinu součtu minimálního sjednaného měsíčního plnění zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, a úhradu nákladů spojených s telekomunikačním koncovým zařízením, které bylo účastníkovi poskytnuto za zvýhodněných podmínek. Tato informace musí být součástí smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2015 14:08, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.