Společnost


FP PRO, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:449
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59751Nevrácené peníze za vstupenky zrušeného koncertu Smokie v Praze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 6 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
09.08.2022, před 2 lety

Veronika Pechová

Znění stížnosti

Dne 29.06.2022 jsem zasílala e-mail na reklamace Ticektportal firmě, od které jsem koupila lístky na koncert Smokie - The Symphony Tour 2020 se symfonickým orchestrem v Praze, který se měl uskutečnit dne 07.11.2020 Sektor: Plocha vlevo Řada: 31 Místo:1 a 2 a to dne 18.02.2020. Vzhledem ke skutečnosti, že byl koncert kvůli Covid-19 3x odložen a nakonec dokonce zrušen, požadovala jsem vrácení peněz zpět na bankovní účet, z kterého byla provedena úhrada při koupi vstupenek Ticektportal. Jakub Děreš z reklamačního oddělení Ticketportal reagoval na vrácení vstupného tak, že sdělil, že toto má v kompetenci pořadatelská agentura, která refundace schvaluje a požádal mě, abych se tedy obrátila přímo na adresu fppro@fppro.cz. Tato firma nereaguje. Dne 29.06.2022 jsem tedy přeposlala e-mail s žádostí o vrácení vstupného a ani firma nezareagovala, neodepsala, ani na telefon v žádosti uvedený se neozvala, ani omluvu neposlala, tak dne 09.07.2022 jsem znovu odeslala e-mail s žádostí o vrácení vstupného a nic. Tak dne 07.08.2022 jsem znovu odeslala e-mail s žádostí o vrácení vstupného a tentokrát...tentokrát se e-mail vrací jako zpráva nedoručitelná (doručení nebylo dokončeno), zřejmě si firma zrušila už i e-mail. Je tohle vůbec možné, jak si mohou dovolit disponovat s cizími prostředky, s cizím majetkem, je to protiprávní a vrátit vstupné, když se tedy koncert nekonal a konat nebude. Nikdy se mi nestalo, že by pořadatel po zrušení koncertu nevrátil lidem peníze! Neskutečné! Žádám tímto o vrácení vstupného ve výši 1.980,-- Kč složenkou na adresu Dagmar Pechová, Valdštejnova 785/64, 350 02 Cheb. Tel. + 420 778 511 985. Děkuji za vyřízení


Produkt

Vracená výše vstupného za nekonaný a vícekrát odložený koncert Smokie v Praze


Požadované řešení

Žádám tímto o vrácení vstupného ve výši 1.980,-- Kč složenkou na adresu Dagmar Pechová, Valdštejnova 785/64, 350 02 Cheb. Tel. + 420 778 511 985. Děkuji za vyřízení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2022 10:29, před 2 lety

Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li pořadatel akce peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Pořadatele akce je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Pokud pořadatel své závazky nesplní, mohou se věřitelé obrátit na insolvenční soud a podat návrh na zahájení insolvenčního řízení vůči pořadateli.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2022 15:50, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.