Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Za 1) po dobytí předepsanou částkou cca14dní zpět nefunkční internet
2) výše uvedená karta není funkční v zahraničí a to telefonování ani internet a na toto jsem při zakoupení upozorněn nebyl, tedy na to že je to tuzemák, a ani v současnosti by mne to nenapadlo a požaduji zprovoznění karty v plném rozsahu, tak jak si stěžuji, tedy zprovoznění internetu a volání a internet i v zahraničí
Vyřešit komplet veškeré mé stížnosti
|
Tweet |
Jestliže služba neodpovídá objednávce, je vhodné ji reklamovat. To lze učinit přímo u operátora.
V případě uznání reklamace je možné požadovat zejména nápravu a přiměřenou slevu, neboť spotřebitel nemohl službu řádně využívat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba podléhá zaplacení správního poplatku. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu.
Dobrý den,
děkuji za Váš podnět a rád se na to podívám.
Pro ověření budu potřebovat doplnit do sekce neveřejných údajů Váš PUK nebo výrobní číslo SIM karty (18 cifer, které najdete na zadní straně SIM nebo na plastovém výlisku od SIM).
S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2
Děkujeme za odpověď.
Pro možnost vložení těchto údajů spotřebitelem byla stížnost dočasně stažena z veřejně dostupné části webu. Po anonymizaci bude stížnost opět zveřejněna.
***
Toto shora uvedené číslo, je číslo požadované, děkuji a S Pozdravem Otakar Kemr
Údaje byly anonymizovány, stížnost tedy opět zveřejňujeme. Zároveň stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla informovat o vývoji případu.
Dobrý den,
děkuji za doplnění.
Dle ověření bylo poslední dobití provedeno 22. 7. 2022, rovněž 22. 7. 2022 se Vám aktivovat balíček 100 GB dat na 30 dnů za 300 Kč. 21. 8 . 2022 se Vám nový datový balíček neobnovil z důvodu nedostatku kreditu.
SIM karty s balíkem 100 GB dat na 30 dnů jsou určeny jen pro využívání na území ČR, v zahraničí tyto SIM karty nelze využívat. Tato informace byla uvedena na webu datamanie.cz i v platném Ceníku, se kterým jste souhlasil. S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.