Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#59752Nefunkční internet na předplacené kartě ***

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 18 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
09.08.2022, před 2 lety

Otakar Kemr

Znění stížnosti

Za 1) po dobytí předepsanou částkou cca14dní zpět nefunkční internet
2) výše uvedená karta není funkční v zahraničí a to telefonování ani internet a na toto jsem při zakoupení upozorněn nebyl, tedy na to že je to tuzemák, a ani v současnosti by mne to nenapadlo a požaduji zprovoznění karty v plném rozsahu, tak jak si stěžuji, tedy zprovoznění internetu a volání a internet i v zahraničí


Požadované řešení

Vyřešit komplet veškeré mé stížnosti


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2022 13:52, před 2 lety

Jestliže služba neodpovídá objednávce, je vhodné ji reklamovat. To lze učinit přímo u operátora.

V případě uznání reklamace je možné požadovat zejména nápravu a přiměřenou slevu, neboť spotřebitel nemohl službu řádně využívat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba podléhá zaplacení správního poplatku. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.8.2022 14:29, před 2 lety

Dobrý den,

děkuji za Váš podnět a rád se na to podívám.

Pro ověření budu potřebovat doplnit do sekce neveřejných údajů Váš PUK nebo výrobní číslo SIM karty (18 cifer, které najdete na zadní straně SIM nebo na plastovém výlisku od SIM).

S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2022 14:39, před 2 lety

Děkujeme za odpověď.

Pro možnost vložení těchto údajů spotřebitelem byla stížnost dočasně stažena z veřejně dostupné části webu. Po anonymizaci bude stížnost opět zveřejněna.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.8.2022 19:25, před 2 lety


Otakar Kemr

***

Toto shora uvedené číslo, je číslo požadované, děkuji a S Pozdravem Otakar Kemr

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.8.2022 09:28, před 2 lety

Údaje byly anonymizovány, stížnost tedy opět zveřejňujeme. Zároveň stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla informovat o vývoji případu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.8.2022 12:34, před 2 lety

Dobrý den,
děkuji za doplnění.
Dle ověření bylo poslední dobití provedeno 22. 7. 2022, rovněž 22. 7. 2022 se Vám aktivovat balíček 100 GB dat na 30 dnů za 300 Kč. 21. 8 . 2022 se Vám nový datový balíček neobnovil z důvodu nedostatku kreditu.
SIM karty s balíkem 100 GB dat na 30 dnů jsou určeny jen pro využívání na území ČR, v zahraničí tyto SIM karty nelze využívat. Tato informace byla uvedena na webu datamanie.cz i v platném Ceníku, se kterým jste souhlasil. S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2022 17:20, před 2 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2022 15:34, před 2 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.