Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#59756Nefunkční odchozí hovory z Irska

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.08.2022, před 2 lety

Pavel Hric

Znění stížnosti

Již přes dva měsíce se snažím s technickou podporou řešit nefunkční odchozí hovory z mojí předplacené karty z Irska. V současné době je komunikace na bodě nula. Při nedávné návštěvě příbuzných jsem zjistil, že jim odchozí hovory s operátorem O2 fungují, takže problém musí být v nastavení mé karty.


Produkt

předplacená sim karta


Požadované řešení

zprovoznit odchozí hovory ze zahhraničí z mojí předplacené karty


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2022 13:57, před 2 lety

Jestliže služba neodpovídá objednávce, je vhodné ji reklamovat. To lze učinit přímo u operátora.

V případě uznání reklamace je možné požadovat zejména nápravu a přiměřenou slevu, neboť spotřebitel nemohl službu řádně využívat.

Podnikatel je povinen se reklamací zabývat a řádně ji vyřídit obecně ve 30denní lhůtě.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba podléhá zaplacení správního poplatku. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.8.2022 14:30, před 2 lety

Dobrý den,

děkuji za Váš podnět a rád se na to podívám.

Pro ověření budu potřebovat doplnit do sekce neveřejných údajů Vaše telefonní číslo a Váš PUK nebo výrobní číslo SIM karty (18 cifer, které najdete na zadní straně SIM nebo na plastovém výlisku od SIM).

S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.8.2022 13:38, před 2 lety


Pavel Hric

Dobry den,

dekuji za odpoved a posilam potrebne udaje:

telefonni cislo: ***
vyrobni cislo SIM karty: ***

S pozdravem, Pavel Hric

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.8.2022 08:24, před 2 lety

Dobrý den,

děkuji za doplnění. Příchozí hovory a SMS jsou v pořádku, Do jaké sítě roamingového partnera se ladí Vaše SIM? Máte možnost SIM otestovat i v jiném zařízení a čísla vytáčíte v mezinárodním formátu?

S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.8.2022 12:18, před 2 lety


Pavel Hric

Moje SIM se přihlašuje do Three , ručně jsem zkoušel i ostatní sítě u Vodafone výsledek stejný a k Meteoru se přihlásit nedá . Samozřejmě že čísla mám s mezinárodní předvolbou

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.8.2022 12:32, před 2 lety

Dobrý den,

děkuji za doplnění. Pro odchozí hovory je potřeba být přihlášen v sítí Three Ireland nebo Meteor Mobile. Máte možnost SIM otestovat v jiném zařízení? S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.8.2022 13:59, před 2 lety


Pavel Hric

Již vašim technikům jsem sdělil že jsem SIM kartu otestoval nezávisle ve 2 telefonech se stejným výsledkem , Hric Pavel

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.8.2022 14:30, před 2 lety

Dobrý den,
bohužel zde nemám k dispozici Vaši komunikaci s techniky. Máte k dispozici číslo nahlášené poruchy? Co přesně Vám technici sdělili? S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.8.2022 15:24, před 2 lety


Pavel Hric

Číslo požadavku je ***, opakovaně jsem se snažil ručně připojit na meteor signál naběhne, ale během pár minut opět zmizí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.8.2022 15:37, před 2 lety

Dobrý den,
děkuji za Váš doplnění. Kolegové předaný požadavek č. *** stále řeší, požádám Vás o strpení, o výsledku Vás budou informovat. Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.8.2022 16:21, před 2 lety


Pavel Hric

Chápu že se můj požadavek nevyřeší ze dne na den, ale přeci jen přes dva měsíce je dost dlouhá doba a já nemůžu využívat plně svůj telefon.A co mi vadí ještě víc že technici přestali úplně komunikovat.Hric Pavel

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.8.2022 16:36, před 2 lety

Dobrý den,
mrzí mě, že je situace řešena delší dobu.
Můžete mi prosím doplnit příklady hovorů, které nebyly uskutečněny v posledních 48 hodinách? Konkrétně potřebuji čas, datum, číslo volaného a v jaké síti jste byl přihlášený.
Příchozí hovory Vám fungují bez omezení?
Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.8.2022 16:55, před 2 lety


Pavel Hric

Hovor 21.7 čas 19.12 další 2.8 čas 12.52 volané číslo *** přihlášen v síti Three, příchozí hovory fungují

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.8.2022 16:55, před 2 lety


Pavel Hric

Hovor 21.7 čas 19.12 další 2.8 čas 12.52 volané číslo *** přihlášen v síti Three, příchozí hovory fungují

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.8.2022 18:41, před 2 lety

Dobrý den,
technici nyní potřebuji příklady hovorů, které nejsou starší než 48 hodin. V jakém městě nyní jste? Potíže jsou na různých adresách? Po vytočení čísla se Vám zobrazí nějaká chybová hláška?
Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.8.2022 15:20, před 2 lety


Pavel Hric

První hovor proveden 27.8 v 3.51 na tel číslo ***, druhý 27.8 v 14.09 na tel číslo *** hovory uskutečněny z Dublinu tak jako všechny předešlé.Chybova hláška se žádná neobjeví po chvíli se volání samo ukončí.Hric Pavel

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.8.2022 14:38, před 2 lety

Dobrý den,
děkuji moc za doplnění. Technici řeší dlouhodobé potíže s roamingovým partnerem Three Ireland, bohužel termín vyřešení v tuto chvíli není znám.
Jakmile budete zpět, doporučím Vám na O2 prodejně požádat o výměnu SIM karty. Do odchozí hovory Vám mohu nyní doporučit vyzkoušet třeba volání přes messenger nebo Whatsapp.
S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.8.2022 16:50, před 2 lety


Pavel Hric

SIM kartu jsem měnil zhruba před rokem a jak mi technici vysvětlí že se příbuzná při návštěvě (také O2 SIM)dovolala přes Three bez jakýchkoliv problému.Hric Pavel

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.8.2022 08:16, před 2 lety

Hezký den Pavle,
má Vaše příbuzná předplacenou kartu nebo mobilní tarif u O2? Jedná se o hovory z tohoto měsíce?
S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.8.2022 16:40, před 2 lety


Pavel Hric

Má mobilní tarif a šlo o několik hovorů na přelomu července a srpna přesné dny opravdu nevím.Hric Pavel

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.8.2022 14:46, před 2 lety

Dobrý den,
v případě, že má Vaše známá mobilní tarif, tak pro mobilní tarify nabízíme jinou formu roamingu než pro předplacené karty, děkuji za pochopení.
S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.8.2022 15:53, před 2 lety


Pavel Hric

To je jak kdyby si dva lidé koupili stejné auto a jednomu jelo , protože ho zaplatil v hotovosti a druhému ne , protože ho má na lising.A nechcete mi tvrdit že stejný Irský operátor rozlišuje jakým způsobem si platíte v jiné zemi služby.Nechapu že tak dlouho bylo vše v pořádku a najednou se Irský operátor rozhodl dělat problémy.Kazdopadně to nevzdám i kdybych měl psát kdoví kam , nikomu by se nelíbilo kdyby platil za něco co nefunguje a každopádně tohle už není o trpělivosti.Hric Pavel

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.9.2022 19:12, před 2 lety

Dobrý den,
princip fungování paušálních služeb a předplacených služeb v roamingu je odlišný. Za nepříjemnosti se Vám moc omlouvám.
S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.9.2022 16:05, před 2 lety


Pavel Hric

Chtěl bych vás upozornit že na vyřízení stížnosti máte 30 dnů a to do toho nepočítám další 2 měsíce kdy to řeší vaši technici.Váš návrh abych v případě potřeby používal Messenger nebo WhatsApp není né všichni jsou na sociálních sítích.Dále se budu snažit zajistit jak je to ohledně vašeho tvrzení že paušální SIM karta v roamingu funguje jinak než předplacená i kdybych se měl obrátit na Telekomunikační úřad.Hric Pavel

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.9.2022 13:47, před 2 lety

Dobrý den,
v předešlé komunikaci jsem Vás již informoval, že potíže jsou již dlouhodobě řešeny s daným roamingovým partnerem a není znám termín nápravy.
Máte-li zájem o přechod z předplacené karty na tarif. rádi to pro Vás zajistíme - stačí nám napsat na email info@o2guru.cz.
S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2022 23:40, před 2 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.10.2022 19:54, před 2 lety


Pavel Hric

Výsledek je takový že veškeré problémy se se přehodili na roamingoveho partnera a český operátor za nic nemůže jediné co mi nabídli je přejít na paušál, který zde funguje bez problému a podle vyjádření společnosti funguje na jiném principu.Hric Pavel

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2022 14:52, před 2 lety

Děkujeme stranám za součinnost.

S ohledem na výše uvedená vyjádření se však domníváme, že dosažení dohody není v tomto případě možné možné. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.