Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Již přes dva měsíce se snažím s technickou podporou řešit nefunkční odchozí hovory z mojí předplacené karty z Irska. V současné době je komunikace na bodě nula. Při nedávné návštěvě příbuzných jsem zjistil, že jim odchozí hovory s operátorem O2 fungují, takže problém musí být v nastavení mé karty.
předplacená sim karta
zprovoznit odchozí hovory ze zahhraničí z mojí předplacené karty
|
Tweet |
Jestliže služba neodpovídá objednávce, je vhodné ji reklamovat. To lze učinit přímo u operátora.
V případě uznání reklamace je možné požadovat zejména nápravu a přiměřenou slevu, neboť spotřebitel nemohl službu řádně využívat.
Podnikatel je povinen se reklamací zabývat a řádně ji vyřídit obecně ve 30denní lhůtě.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba podléhá zaplacení správního poplatku. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu.
Dobrý den,
děkuji za Váš podnět a rád se na to podívám.
Pro ověření budu potřebovat doplnit do sekce neveřejných údajů Vaše telefonní číslo a Váš PUK nebo výrobní číslo SIM karty (18 cifer, které najdete na zadní straně SIM nebo na plastovém výlisku od SIM).
S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2
Dobry den,
dekuji za odpoved a posilam potrebne udaje:
telefonni cislo: ***
vyrobni cislo SIM karty: ***
S pozdravem, Pavel Hric
Dobrý den,
děkuji za doplnění. Příchozí hovory a SMS jsou v pořádku, Do jaké sítě roamingového partnera se ladí Vaše SIM? Máte možnost SIM otestovat i v jiném zařízení a čísla vytáčíte v mezinárodním formátu?
S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2
Moje SIM se přihlašuje do Three , ručně jsem zkoušel i ostatní sítě u Vodafone výsledek stejný a k Meteoru se přihlásit nedá . Samozřejmě že čísla mám s mezinárodní předvolbou
Dobrý den,
děkuji za doplnění. Pro odchozí hovory je potřeba být přihlášen v sítí Three Ireland nebo Meteor Mobile. Máte možnost SIM otestovat v jiném zařízení? S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2
Již vašim technikům jsem sdělil že jsem SIM kartu otestoval nezávisle ve 2 telefonech se stejným výsledkem , Hric Pavel
Dobrý den,
bohužel zde nemám k dispozici Vaši komunikaci s techniky. Máte k dispozici číslo nahlášené poruchy? Co přesně Vám technici sdělili? S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2
Číslo požadavku je ***, opakovaně jsem se snažil ručně připojit na meteor signál naběhne, ale během pár minut opět zmizí.
Dobrý den,
děkuji za Váš doplnění. Kolegové předaný požadavek č. *** stále řeší, požádám Vás o strpení, o výsledku Vás budou informovat. Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2
Chápu že se můj požadavek nevyřeší ze dne na den, ale přeci jen přes dva měsíce je dost dlouhá doba a já nemůžu využívat plně svůj telefon.A co mi vadí ještě víc že technici přestali úplně komunikovat.Hric Pavel
Dobrý den,
mrzí mě, že je situace řešena delší dobu.
Můžete mi prosím doplnit příklady hovorů, které nebyly uskutečněny v posledních 48 hodinách? Konkrétně potřebuji čas, datum, číslo volaného a v jaké síti jste byl přihlášený.
Příchozí hovory Vám fungují bez omezení?
Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2
Hovor 21.7 čas 19.12 další 2.8 čas 12.52 volané číslo *** přihlášen v síti Three, příchozí hovory fungují
Hovor 21.7 čas 19.12 další 2.8 čas 12.52 volané číslo *** přihlášen v síti Three, příchozí hovory fungují
Dobrý den,
technici nyní potřebuji příklady hovorů, které nejsou starší než 48 hodin. V jakém městě nyní jste? Potíže jsou na různých adresách? Po vytočení čísla se Vám zobrazí nějaká chybová hláška?
Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2
První hovor proveden 27.8 v 3.51 na tel číslo ***, druhý 27.8 v 14.09 na tel číslo *** hovory uskutečněny z Dublinu tak jako všechny předešlé.Chybova hláška se žádná neobjeví po chvíli se volání samo ukončí.Hric Pavel
Dobrý den,
děkuji moc za doplnění. Technici řeší dlouhodobé potíže s roamingovým partnerem Three Ireland, bohužel termín vyřešení v tuto chvíli není znám.
Jakmile budete zpět, doporučím Vám na O2 prodejně požádat o výměnu SIM karty. Do odchozí hovory Vám mohu nyní doporučit vyzkoušet třeba volání přes messenger nebo Whatsapp.
S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2
SIM kartu jsem měnil zhruba před rokem a jak mi technici vysvětlí že se příbuzná při návštěvě (také O2 SIM)dovolala přes Three bez jakýchkoliv problému.Hric Pavel
Hezký den Pavle,
má Vaše příbuzná předplacenou kartu nebo mobilní tarif u O2? Jedná se o hovory z tohoto měsíce?
S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2
Má mobilní tarif a šlo o několik hovorů na přelomu července a srpna přesné dny opravdu nevím.Hric Pavel
Dobrý den,
v případě, že má Vaše známá mobilní tarif, tak pro mobilní tarify nabízíme jinou formu roamingu než pro předplacené karty, děkuji za pochopení.
S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2
To je jak kdyby si dva lidé koupili stejné auto a jednomu jelo , protože ho zaplatil v hotovosti a druhému ne , protože ho má na lising.A nechcete mi tvrdit že stejný Irský operátor rozlišuje jakým způsobem si platíte v jiné zemi služby.Nechapu že tak dlouho bylo vše v pořádku a najednou se Irský operátor rozhodl dělat problémy.Kazdopadně to nevzdám i kdybych měl psát kdoví kam , nikomu by se nelíbilo kdyby platil za něco co nefunguje a každopádně tohle už není o trpělivosti.Hric Pavel
Dobrý den,
princip fungování paušálních služeb a předplacených služeb v roamingu je odlišný. Za nepříjemnosti se Vám moc omlouvám.
S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2
Chtěl bych vás upozornit že na vyřízení stížnosti máte 30 dnů a to do toho nepočítám další 2 měsíce kdy to řeší vaši technici.Váš návrh abych v případě potřeby používal Messenger nebo WhatsApp není né všichni jsou na sociálních sítích.Dále se budu snažit zajistit jak je to ohledně vašeho tvrzení že paušální SIM karta v roamingu funguje jinak než předplacená i kdybych se měl obrátit na Telekomunikační úřad.Hric Pavel
Dobrý den,
v předešlé komunikaci jsem Vás již informoval, že potíže jsou již dlouhodobě řešeny s daným roamingovým partnerem a není znám termín nápravy.
Máte-li zájem o přechod z předplacené karty na tarif. rádi to pro Vás zajistíme - stačí nám napsat na email info@o2guru.cz.
S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Výsledek je takový že veškeré problémy se se přehodili na roamingoveho partnera a český operátor za nic nemůže jediné co mi nabídli je přejít na paušál, který zde funguje bez problému a podle vyjádření společnosti funguje na jiném principu.Hric Pavel
Děkujeme stranám za součinnost.
S ohledem na výše uvedená vyjádření se však domníváme, že dosažení dohody není v tomto případě možné možné. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.