Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den, dne 9.8 2022 jsem jel linkou 366 v 5:35 z Havířova Podlesí na ulici Těšínská do Frýdku k restauraci U Hučky. Řidiči jsem nahlásil že chci studentské jízdné tak si to tam naklikal a jak jsem přikládal platební kartu něco tam překlikl a stálo mě to 43kč místo 22kč. Toto se stalo už podruhé u stejného řidiče, jsem student šetřící každou korunu a blbost řidiče mi nikdo nezaplatí. Také nemluvím o tom že řidič, když jsem jel s ním poprvé a neznal ježdění autobusem mimo město, byl na mě arogantní. Děkuji David Juroš
Mohl by mi třeba nějdo vykompenzovat finanční ztráty které kvůli řidiči mám.
|
Tweet |
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.