Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobry den,
chtel jsem s na vasi lince resit vysi faktur za posledni mesice, celou zalezitost jsem chtel probrat s vasi asistencni linkou.
Na lince po mne chteli cislo, ktere nemam, tak jsem pozadal o verifikaci pres ma osobni data, bylo mi to odmitnuto, pozadal jsem o zpetny hovor zitra v 10.00 bylo mi to opet odmitnuto.
Jsem velmi nespokojen jak s cenovou politikou, tak hlavne s pristupem.
Vidim, ze vam jde pouze o platbu a pece o zakazniky jde stranou.
Celou zalezitost chci resit odchodem od vas.
Penize zaplatim po vysvetleni vyuctovani, neni mozne, abyste pouze chteli platbu a odmitali vysvetlit a popsat proc je platba vyssi nez je smluveno na pausalni smlouve.
S pozdravem
Mgr. Marcel Romancik
Vysvetlit situaci z vasi strany!
|
Tweet |
Jestliže spotřebitel nesouhlasí s vyúčtováním, může jej reklamovat přímo u operátora. V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunifkaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane magistře, mrzí mě, pokud došlo ke komplikacím. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.