Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#59767Vysoke castky na vyuctovani, nemoznost a neochota resit to na lince, odmitnuti zpetneho zavolani

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 17 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.08.2022, před 2 lety

Marcel Romancik

Znění stížnosti

Dobry den,
chtel jsem s na vasi lince resit vysi faktur za posledni mesice, celou zalezitost jsem chtel probrat s vasi asistencni linkou.
Na lince po mne chteli cislo, ktere nemam, tak jsem pozadal o verifikaci pres ma osobni data, bylo mi to odmitnuto, pozadal jsem o zpetny hovor zitra v 10.00 bylo mi to opet odmitnuto.

Jsem velmi nespokojen jak s cenovou politikou, tak hlavne s pristupem.

Vidim, ze vam jde pouze o platbu a pece o zakazniky jde stranou.

Celou zalezitost chci resit odchodem od vas.

Penize zaplatim po vysvetleni vyuctovani, neni mozne, abyste pouze chteli platbu a odmitali vysvetlit a popsat proc je platba vyssi nez je smluveno na pausalni smlouve.

S pozdravem

Mgr. Marcel Romancik


Požadované řešení

Vysvetlit situaci z vasi strany!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2022 14:14, před 2 lety

Jestliže spotřebitel nesouhlasí s vyúčtováním, může jej reklamovat přímo u operátora. V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunifkaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.8.2022 08:13, před 2 lety

Dobrý den, pane magistře, mrzí mě, pokud došlo ke komplikacím. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2022 17:19, před 2 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2022 15:33, před 2 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.