Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Ubytování v Penzionu Aranka v Žatci jsme odmítli - přijeli jsme se ubytovat do objednaného a zaplaceného apartmánu. Byl nám nabídnut podkrovní pokoj s malým střešním okénkem kde se nedalo dýchat o velikosti cca 2,5 x 3,5 metru. S hledem na umístění nábytku ani nebylo možné využít sporák. Nabídka naprosto neodpovídala tomu, co nám bylo předáno. Fotky jsem přiložila k recenzi. Takže ubytování jsme cca po půl hodině opustili, ani v nouzi bych tu týden nechtěla zůstat. Navíc zbytek pokojů byl obsažen dělníky, nic proti nim. Přímo naproti jedinému okénku je dům s patrně nepřizpůsobivými obyvateli, odkud i ve dne hrála velmi hlasitá hudba.
Žádám vrácení uhrazene ceny za ubytování. Jsem naštvaná ze zkažené dovolené, tohle se mi ještě nikdy nestalo. 4 noci jsme byli v hotelu Národní dům v Podbořanech (můžu doložit dokladem o zaplacení) a 2 noci v Plasích (rezervováno přes Booking), žádám o vrácení ceny (8.175,68 Kč, 325,18 euro) předem uhazené na náš účet (číslo dodám).
poskytnutý jiný pokoj než byl objednán
vrácení uhrazené ceny za nevyužité ubytování
|
Tweet |
Společnost Booking.com B.V. provozuje platformu, prostřednictvím níž mohou poskytovatelé ubytování nabízet své produkty a služby a přes kterou mohou návštěvníci platformy provádět rezervace.
Tím, že si spotřebitel rezervuje ubytování prostřednictvím portálu Booking.com, vytváří si rezervaci ubytování u poskytovatele služeb, nikoliv pak u portálu Booking. com. Od tohoto okamžiku rezervační portál vystupuje výhradně jako prostředník mezi spotřebitelem a poskytovatelem, který předá informace o rezervaci příslušnému poskytovateli a pošle jeho jménem e-mail s potvrzením rezervace.
Pokud jde o odpovědnost rezervačního portálu, ten odpovídá dle svých obchodních podmínek (dostupné na: https://www.booking.com/content/terms.cs.html) dle čl. 9 pouze za:
- přímé škody, které by spotřebitel skutečně utrpěl, zaplatil
- škody, které vznikly v souvislosti s prokazatelnými nedostatky při plnění povinností rezervačního portálu souvisejících s poskytováním služeb.
Rezervační portál odpovídá až do celkové výše celkové ceny vaší rezervace, jak je uvedena v potvrzovacím e-mailu.
Společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku.
Neodpovídá-li ubytování inzerovanému, musí se spotřebitel obrátit s reklamací přímo na provozovatele daného ubytovacího zařízení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.