Počet nahlášených stížností: | 238 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 8 |
Vrátili jsme se z hotelu Stella di mare Gardens Hurghada Egypt, pokud se tomu dá říct hotel. Opravdu už nikdy více! Všude bordel, mastné stoly, smrad! Krádeže jsou tam na denním pořádku. Po příjezdu musíte zaplatit 30$, aby Váš pokoj byl připraven co nejdříve (2-3 hodiny čekání), jinak by to bylo mnohem déle. Teď k hlavní věci: Každá osoba v hotelu dostane 1 kartu k plážové osušce, je napsáno že pokud jí ztratíte novou dostanete za 15$. Nám byla ukradena plážová osuška přímo z lehátka u bazénu, byla vidět na kamerách žena, která tu osuška odcizila. Nemáte nárok na novou kartu ani osušku pokud teda nezaplatíte 15$, dokud se ta osoba nenajde. Po 24 hod jsme konečně dostali novou kartu. Já na recepci opakoval že tu novou kartu platit nebudu a že to není můj problém, že já za tu krádež nemohu. Oni že ano vše je v pořádku a že kartu platit nebudu. V den odjezdu asi kolem 2:00 ráno, jsme byly odevzdávat věci na recepci. Tam mě řekli že tu kartu (15$) na víc musíme zaplatit jinak nemůžeme odjet z hotelu, přijel autobus náš delegát nikde přijel úplně jiný delegát, ten řekl že si máme jít sednout do autobusu že to vyřeší, ale nevyřešil, poté přišel že máme zaplatit aspoň půlku, to jsem odmítl. Poté vytočil našeho delegáta přes telefon a řekl že mi ho předá.
Jediné co jsem slyšel z telefonu: Zaplaťte nebo si vystupte z autobusu! Nakonec jsem to musel zaplatit, protože opravdu nevím co bychom tam dělali, když bychom tam museli zůstat. Jeho hrubé chování a chování hotelu mě opravdu dostalo. Takže hotel ani CK Exim TOURS už nikdy v životě.
Vrátit 15$ a celou situaci vyhodnotit, protože tohle není určitě normální chování. Cestovní kancelář zamítla moji stížnost
|
Tweet |
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou přes tuto službu, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/. V případě neúspěchu nezbývá než spor řešit soudní cestou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.