Společnost


DER Touristik CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:238
Z toho za letošní rok:21
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59779Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 5 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.08.2022, před 2 lety

Iva Smotlachová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 31.5.2022 jsme si zakoupili zájezd od CK Exim tours do Turecka, hotel Diamond of Bodrum v termínu 4.7.-11.7.2022.
Dle infa na webových stránkách byl hotel 5* s ultra all, písčito-oblázková pláž, hotel v cenové relaci přes 23 tis.,
dle toho jsem vybírali naši dovolenou. Cestujeme již několik let, tak máme srovnání s jinými hotely 5* v různých destinacích. Po návratu z dovolené jsme museli na CK Exim tours poslat reklamaci - hotel vůbec neodpovídá deklarovaných 5*, ani stravování ultra all inclusive. Vázl úklid v celém hotelu i okolí, špinavá jídelna, výběr jídla hodně omezený, pečivo tvrdé. Co se týče pláže, měla být písčito-oblázková, byla pouze štěrková, bez bot se nedalo jít do moře,
dle infa bar na pláži, který tu vůbec nebyl, na pláži se vůbec neuklízelo, v moři i na pláži odpadky. V rámci ultra all
měl být evropský alkohol, což vůbec nebylo, večeře měla být podávána do 21.30. My jsme dorazili na hotel ve 20.40 a již jsme večeři nedostali. Hotel bychom zhodnotili max. na 3*. Dle nás cena neodpovídá kvalitě hotelu. Dle delegáta cestovní kanceláře je hotel veden pouze jako all inclusive. Po návratu jsme tedy zmíněné nedostatky reklamovali, ovšem CK Exim tours naši reklamaci zamítla.


Požadované řešení

Žádáme o kompenzaci rozdílu ultra all inclusive a all inclusive.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2022 14:57, před 2 lety

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou přes tuto službu, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/. V případě neúspěchu nezbývá než spor řešit soudní cestou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2022 15:27, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.