Společnost


Mobile-Maestro

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#59781Neoprávněně naúčtovaný poplatek.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 5 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
10.08.2022, před 2 lety

Jaromír Lačňák

Znění stížnosti

Dobrý den, prosím o poskytnutí objasnění stržené platby.Dnes jsem obdržel SMS toho znění"Vítejte na Mobile - Mestro_https:tinyurl.com_y5npdo6h. Předplatné 99Kč týden.Zrušení nebo pomoc"https:/tinyurl.com/y568tdmu nebo 255786515.Nejsem si vědom, že bych si objednával nějaké služby nebo že mi byly poskytnuty.Reagoval jsem okamžitě na pomoc, bohužel bez efektu. Jedinné co se mi podařilo na uvedeném tel. čísle zrušit další splátku.Přesto bych prosil objasnit, co jsem vlastně platil. Mám obavy aby se toto neopakovalo.Podobná věc se stala i manželce. Částku peněz jí strhly automaticky, a vůbec se nedověděla za jaké služby platila. Děkuji za vyřízení moji stížnosti a sdělení výsledku. Přeji pěkný den Lačňák Jaromír


Produkt

Nevím o jaký produkt se jedná.


Požadované řešení

Objasnění platby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2022 15:12, před 2 lety

Spotřebitel je povinen hradit jen zboží a služby, které si prokazatelně objednal. Jestliže tak neučinil, neměl by mít povinnost platit. Důkazní břemeno ohledně objednání nese společnost - ta musí prokázat, že k objednávce došlo a zároveň také to, že nějakým způsobem plnila (vykonávala to, za co jí spotřebitel platil).

Často platí, že při zablokování plateb dojde ke zrušení služby, avšak doporučujeme kontaktovat také přímo společnost, protože by mohlo dojít k situaci, kdy bude spotřebiteli narůstat dlužná částka. Informace k produktu, který měl být údajně dodáván, a praktický postup při prevenci podobných incidentů, doporučujeme konzultovat s operátorem.

Vzhledem k tomu, že se jedná pravděpodobně o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/co-je-to-plat-mobilem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2022 15:24, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.