Společnost


Blue Style k.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59784Reklamace zájezdu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 5 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
10.08.2022, před 2 lety

Štěpánka Radostná

Znění stížnosti

Celkové hodnocení
Proboha už nenabízejte tento hotel,katastrofa.Co se týče ubytování,vše špinavé,plesnivé nefungující nešlo si ani uložit do skříně oblečení,ubytovna pro bezdomovce,klimatizace nefunkční vymlácená a při vysokých teplotách se nedalo dýchat.Co se týče stravování pátá cenová skupina,jídlo příšerné nedovařené,nechutné.z ovoce jen meloun,zákusek suchá buchta,jen zelenina byla dobrá,pokud jste se chtěli napít džus z odporného prášku a vše neskutečně teplé.Pláž byla hezká,pokud jste chtěli občerstvení tak na stánek kde vás obsloužili otrávení barmani,špinavé oblečení bylo běžné a vše teplé v deckovích jednorázových plastových kelímcích,hnus.První den jsem chtěla okamžitě odcestovat přijeli jsme si tam odpočinout a né být ve stresu,takže to nebyla dovolená.Poznali jsme spoustu lidí co měli stejné hodnocení a také si budou stěžovat.Fotky neodpovídají skutečnosti jsou z doby kdy byl hotel postaven.Cestovka INVIA nás neupozornila,že pokoje jsou zdílené takže jsme byli ubytováni s cizími lidmi a nic příjemného to opravdu není,přes protesty s tím hotel nic neudělal.Hotel nejlépe zavřít za cenu 17500kč bych to opravdu nenabízela neodpovídá to vůbec ceně zájezdu.Chtěla bych celí pobyt reklamovat.jelikož nic neodpovídalo zakoupenému zájezdu.Na závěr při odjezdu si řidič autobusu okamžitě žádal bakšiš což se mi také moc nelíbilo.Vše máme nafocené a zdokumentované a nemám problém to zveřejnit.Raostná


Požadované řešení

žádám o vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2022 15:45, před 2 lety

Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud byla možná a pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.

Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.

Uzná-li podnikatel reklamaci jako opodstatněnou je povinen vrátit spotřebiteli přiměřenou část kupní ceny zájezdu. Podnikatel by měl bez dalšího vrátit stanovenou část kupní ceny v penězích. Podnikatel může vystavit spotřebiteli poukaz na další služby pouze v případě, kdy s vystavením poukazu spotřebitel výslovně souhlasí. Není možné spotřebiteli vnutiti poukaz proti jeho vůli.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2022 15:18, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.