Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#597881. Třída - velice nízký standard

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 4 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.08.2022, před 2 lety

Markéta Fodorova

Znění stížnosti

Dobrý den
Trasa Brno - Bohumín, příšerné, připlatíte si za 1. třídu a jedete ve standard kupé 2. třídy, kde je velmi ubohá klimatizace, horko, vydychano, velmi malinko si pomůžete, když otevřete dveře do kupé, alespon abyste neomdleli. O pohodlnosti nemluvě. Až když nasednete a vidíte ten discomfort, se začnete pídit za co jste si vlastně připlatili. Nechápu jak je možné si účtovat za 1. třídu, když se vlastně jedná jen o zlomek teto služby
- voda káva dzus zdarma a stevard. Což vám určitě nevynahradi kvalitu jízdy. Misto toho abychom si s partnerem užíli jizdu a odpočinek, sepisujeme stiznost, je nam horko až nevolno. Podle personálu nelze bohuzel klimatizaci vice zesílit.
Ceny za 1 osobu
Brno 0strava délka jizdy 2hod 20min
2.třída 272 Kč
1.třída 354 Kč
Pro srovnání
Ostrava Praha delka jizdy 3hod 50min
2.třída 299 Kč
1.třída 449 Kč
Rozdil ve kvalitě služby nepopsatelný.


Produkt

1. Trida na trase Brno - Bohumin


Požadované řešení

Vraceni dozdilu v ceně mezi standard třídou a 1. Třídou za obě naše jizdenky na teto trase


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2022 16:01, před 2 lety

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2022 15:17, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.