Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Před 2 měsíci jsme z e-shopu Livano.cz objednali zboží a zaplatili.Objednavka byla rozdělena do 2 balíku.Po cca 10 dnech prisel pouze jeden a pak začalo to šílené martirium.Po několika mailech kdy e-shop tedy reaguje po týdnu a telefonní kontakt není mozny,se pořád prověřovalo co se stalo.Pokud bychom sami pořád neurgovali tak z jejich strany komunikace na vyřešení nulová.Bez jakékoli informace od eshopu po 2 měsících přišel onen 2 balík.Nicmene stejně není konec jelikož chybí tolik dílů na sestavení,že sestavení není možné.Takto si opravdu seriózní e shop nepředstavují.Muzeme doložit veškerou mailovou komunikaci.Trpelivost opravdu máme,ale ne nekonečnou.
Zahradní postel se stříškou v odstínech šedé polyratan - Číslo produktu:46158 EAN kód:8719883868028
Zboží určitě chceme vrátit, protože takové jednání je pro nás naprosto nepřípustné.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat v rozsahu, v jakém bylo zboží objednáno. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení ohledně chybějící části zboží. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání chybějícího zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Nemá-li částečné plnění pro spotřebitele význam, může odstoupit ohledně celé dodávky, nejenom od její nedodané části (§ 2004 odst. 2 občanského zákoníku). Plnění nemá význam např. tehdy, když je dodána skříň bez dveří. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Není-li ani po dodání chybějících částí možné použít věc k očekávanému účelu, může spotřebitel věc reklamovat jako vadnou.
Spotřebitelka může uplatnit reklamaci v kterékoli provozovně prodávajícího, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání. Pokud prodávající nepřijme reklamaci, dopouští se přestupku, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Spotřebitelce dále doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že reklamaci uplatnila.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.