Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Koupil jsem si 2 gulášové polévky značky Kaufland Jarmark Gulášová polévka. Bohužel datum spotřeby píšete na plastový obal a ne na papírový přední obal, takže jsme zjistili až teď doma, že polévky jsou 4 dny prošlé. Nakupovali jsme v Kauflandu Čestlice. Jsme naprosto zklamaní. Dohromady 100 Kč vyhozený doslova do koše. Nejspíš mě tento nákup naprosto naštval, že nemám nejmenší chuť chodit tam nakupovat. A to jsme tam nechali bez mála 1600 Kč. Doufám, že tohle někdo bude řešit a k něčemu to bude. Nashle.
Jarmark gulášová polévka
Můžu poslat i účtenku. Nejlépe bych chtěl vrátit peníze.
|
Tweet |
Jestliže zboží neodpovídá běžné kvalitě, lze jej reklamovat. To lze učinit na jakékoliv prodejně prodávajícího. K reklamaci je vhodná, ale nikoliv nutná účtenka. Spotřebitel musí prokázat, že k nákupu došlo u daného prodejce - mimo účtenku lze využít výpis z účtu apod.
Dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin je Státní zemědělská a potravinářská inspekce, kam je možno podat podnět k prošetření záležitosti.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.