Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#59790Prošla polévka 6.8. 2022 - dnes 10.8.2022

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 16 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.08.2022, před 2 lety

Martin Platil

Znění stížnosti

Koupil jsem si 2 gulášové polévky značky Kaufland Jarmark Gulášová polévka. Bohužel datum spotřeby píšete na plastový obal a ne na papírový přední obal, takže jsme zjistili až teď doma, že polévky jsou 4 dny prošlé. Nakupovali jsme v Kauflandu Čestlice. Jsme naprosto zklamaní. Dohromady 100 Kč vyhozený doslova do koše. Nejspíš mě tento nákup naprosto naštval, že nemám nejmenší chuť chodit tam nakupovat. A to jsme tam nechali bez mála 1600 Kč. Doufám, že tohle někdo bude řešit a k něčemu to bude. Nashle.


Produkt

Jarmark gulášová polévka


Požadované řešení

Můžu poslat i účtenku. Nejlépe bych chtěl vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2022 16:24, před 2 lety

Jestliže zboží neodpovídá běžné kvalitě, lze jej reklamovat. To lze učinit na jakékoliv prodejně prodávajícího. K reklamaci je vhodná, ale nikoliv nutná účtenka. Spotřebitel musí prokázat, že k nákupu došlo u daného prodejce - mimo účtenku lze využít výpis z účtu apod.

Dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin je Státní zemědělská a potravinářská inspekce, kam je možno podat podnět k prošetření záležitosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.8.2022 08:16, před 2 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2022 17:17, před 2 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2022 15:15, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.