Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59792Cesta s RegioJet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 4 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.08.2022, před 2 lety

Eliška Levá

Znění stížnosti

Dobrý den, stížnost sem již jednou posílala každopádně stále jsem nedostala odpověď posílám tedy znovu:

Jízdenka č. 1337758198
Dobrý den,
v sobotu 16.7. jsem využila vašich služeb jízdu z Prahy do Vídně vlakem.

V celém vlaku fungoval jeden nebo dva záchody, které byli neustále přeplněné. Nejhorší ale bylo ze nefungovala klimatizace/větrák a nedalo se koupit nic k jídlu ani k pití a odůvodněné to bylo tím ze nefunguje systém. To je za me nepřípustné ještě když je to takto dlouhá cesta.


K tomuto bych rada ještě doplnila jaká byla cesta zpět:

Jízdenka číslo: 8537050284 z Vídně do Prahy 6.8.2022

Tam tedy obsluha “fungovala”, nikdy jsem nezažila takto otrávený personal, kterému vadí ze si chcete něco koupit nebo se jdete zeptat jestli by bylo možné dat na toaletu WC papír, nemluvím ani o tom v jakem stavu toaleta byla. Z nabídky jídla a pití nebyla k dispozici ani jedna třetina, což je opět stejný scénář jako z předešlé jízdy.

Vaše služby jsem vždy rada využívala a volila jsem je přednostně před vším ostatním, ať uz mluvím o komfortu a čistotě, vždy všechno fungovala, nyní je to jeden velký propadák a co vím od kamarádů přetrvávající uz delší dobu.

Tímto vás tedy prosím o rychle vyřízení.
Děkuji
Eliška Levá


Požadované řešení

Pokud mám uvést přesně co bych si představovala tak je to vracení peněz v plné výši za obě cesty. Byli jsme opravdu znechuceni.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2022 16:05, před 2 lety

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2022 15:16, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.