Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den,
ráda bych podala stížnost na řidiče autobusu č. 22 který měl přijet v 21:42 data 10.8.2022 na autobusovou zastávku Ječná. Nejen, že se řidič neobtěžoval ani u zastávky přibrzdit aby se podíval zda tam někdo stojí, ale potom co si mě všimnul tak v půlce silnice dal blinkr a než jsem tam stihla dojít opět se plnou rychlostí rozjel a odjel. Byl to poslední autobus co dnes jede takže opravdu panu řidiči děkuji za to, že se nemám jak dostat domů.
Autobus č. 22, čas: 21:42, zastávka Ječná, datum: 10.8.2022
Ráda bych dostala nějakou kompenzaci podle Vašeho uvážení.
Děkuji za případné řešení, Schlegrová
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.