Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#5980Načnuté zboží v Penny Marketu Slavkov u Brna

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 6 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.02.2015, před 10 lety

Simona Fedáková

Znění stížnosti

Už po několikáté se nám stalo, že zboží, které jsme si donesli domů, bylo otevřené, chápu, že si toho člověk má asi všimnout, ale nenapadlo by mě, že když koupím toustový chléb, který je opatřen pouze kovovou sponou, bude z půlky pryč..po zvážení místo 750g vážil 500g a patka tam taky nebyla. Při koupi dětského pití Kubík, chyběla umělá zabezpečovací klopka a byla tam nalitá obyčejná voda.


Požadované řešení

Tak to opravdu nevím,kde je problém a kdo si dovolí potraviny načínat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2015 17:06, před 10 lety

Spotřebitel by měl tuto skutečnost namítnout u obchodníka bez zbytečného odkladu. Pokud se tato skutečnost opakuje, doporučujeme podat stížnost přímo vedení prodejny, případně podnět dozorovému orgánu k provedení kontroly.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2015 13:49, před 9 lety

Společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.