Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Už po několikáté se nám stalo, že zboží, které jsme si donesli domů, bylo otevřené, chápu, že si toho člověk má asi všimnout, ale nenapadlo by mě, že když koupím toustový chléb, který je opatřen pouze kovovou sponou, bude z půlky pryč..po zvážení místo 750g vážil 500g a patka tam taky nebyla. Při koupi dětského pití Kubík, chyběla umělá zabezpečovací klopka a byla tam nalitá obyčejná voda.
Tak to opravdu nevím,kde je problém a kdo si dovolí potraviny načínat.
|
Tweet |
Spotřebitel by měl tuto skutečnost namítnout u obchodníka bez zbytečného odkladu. Pokud se tato skutečnost opakuje, doporučujeme podat stížnost přímo vedení prodejny, případně podnět dozorovému orgánu k provedení kontroly.
Společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.