Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 12 |
dobrý den dnes mě došel balík a v něm 2 ks bezdrátové kamery balík za 1064,-- Kč žádnou kameru jsem si ale neobjednala ve zprávě je uvedena zásilka DR9207479345F ani nemám žádenou objednávku
tyto kamery nepotřebuji kam mám odeslat zpět ? Děkuji za zprávu Jana Pekárková Dělnická 201 Jičín SBDO
chci vrátit na jakou adresu a vrátit peníze 1064,--kČ
|
Tweet |
Společnost je oprávněna účtovat si kupní cenu za zboží, které si spotřebitel prokazatelně objednal. Platbu, která nemá základ v předchozí objednávce spotřebitele, je povinna společnost vydat.
Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.