Společnost


DER Touristik CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:238
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59803Neuznaná reklamace - č. smlouvy **

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 4 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.08.2022, před 2 lety

Kristýna Hamplová

Znění stížnosti

Krasny den,

rada bych zazadala o financni nahradu za pul dne ztracene dovolene z duvodu opetovne chyby cestovni kancelare EXIM TOURS. Zajezd jsme kupovali zkraje roku do Torre Ruffa Robinson ***Kalabrie jako first minute 8.-15.7.2022, za mesic cca březen 2022 nam bylo toto ubytovani ze strany CK zruseno a bez jakekoliv jine ekvivalentni nahrady nas presunuli do hotelu bezesporu nizsi kategorie Baia DI Zambrone **, dostáváme po dlouhém dopisování směšnou slevu 2000 Kč na celou rodinu.. chyba CK EXIM tours, nebot se tak stalo z duvodu prodeje pokoju, ktere nemeli pod alokacemi a tajne doufali, ze pokoje jina cestovni kancelar neproda..nestalo se tak.

Po priletu do destinace nam bylo sdeleno delegatkou CK, ze nahradni hotel Baia DI Zambrone byl zrusen, poukazovali jsme na to, že máme v poznámce ubytování v tomto náhradním hotelu, byli jsme ujistění, že je vše v pořádku a ze putujeme do puvodniho hotelu Ruffa Robinson..rikame si, super, nikdo nam sice nedal vedet, ale mame co jsme chteli a CO JSME SI HLAVNE ZAPLATILI..tesime se nesmirne. Dostavame materialy o Ruffa Robinson.

Jake rozcarovani nas vsak ceka na miste..dle delegatky nas ma cekat na miste minibus..zadny nedorazil..peceme se na slunicku, detem se dela spatne..po pul hodine cekani vyrazime i s kufry k hotelu.kousek to rozhodne nebyl..dorazime na recepci a slecny recepcni, ze nikoho necekaji a ze asi jejich sestersky hotel Robinson..plahocime se s vecmi dal..s otravenymi detmi..ale ani tam nas necekaji s otevrenou naruci..a prehazuji si nas jako horky brambor a posilaji zpet..anglictinu nikdo neovlada..snazime se dorozumet lamavou italstinou..zjistujeme, ze nas tam sice meli, ale jiz v breznu vystornovali z duvodu preprodeje kapacit Vasi CK a ze pro nas nemuzou nic udelat..jsme nesmirne zklamani a utika nam drahoceny cas nasi dovolene..volame delegatku Evu, coz je asi jediny klenot CK Exim tours, je velmi napomocna a jde situaci resit..nicmene mame dostatek casu pri cekani si puvodni hotel projit..jeho uroven, nabizene sluzby..exterier a interier hotelu, animacni program..tak to se na mne nezlobte, ale neni od Vas uplne strategicke ukazat klientum, o co prisli, a co si hlavne zaplatili..z luxusniho hotelu se stehujeme do kempu..utika nam cas..cas promrhany zbytecnym cestovanim mezi hotely, cekanim na transport a cestovanim zas poradny kus zpet..jen kvuli opetovne chybe CK..a hlavne rozcarovani, ze jsme videli, co jsme si zaplatili a kam jste nas presunuli..i pres nesporne hezci plaz a mily personal hotelu Baia DI Zambrone se to neda vubec srovnavat..

Zadam Vas o rychle vyrizeni nasi zadosti o nahradu promrhaneho pul dne dovolene, kdy misto koupani a uzivani si dovolene, jsme pul dne stravili rozcarovanim a nesmyslnym pendlovanim kvuli neprofesionalite CK a opetovnymi zmatky s hotely..

Po necelém měsíci jsme obdrželi odpovědď od paní Hrozkové z péče o zákazníky CK EXIM TOURS, že si za to můžeme sami, že kdybychom na letišti poukázali, že máme být ubytování jinde, že by nevznikla naše časová ztráta ???

Taková drzost..Nejenže chybu CK svádí na nás na klienty..my nejsme nijak povinovaní kontrolavat práci a pečlivost zaměstnanců CK.. mám za to, že by správné informace měla mít hlavně pořádající CK, ale ani si naši stížnost pečlivě neprostudovali, neboť tam jasně stojí, že my jsme se ohradili už na letišti, neboť se nám to nezdálo..ale bylo nám řečeno delegátkou z CK, že ubytování v Baia Di Zambrone bylo vystornováo a jsem zpět ubytování v původním hotelu..tuto skutečnost si lze ověřit s delegátkou Evou z Exim Tours, která pracuje v místě..určitě si na náš případ bude pamatovat..


Tímto požadujeme slevu v minimální výši 4000 Kč ( 1000 Kč / osoba ) , za ušlý půl den dovolené, který jsme strávili nesmyslným cestováním po Kalábrii z důvodu chyby CK, neboť důvod CK pro zamítnutí naší reklamace se nezakládá na pravdě.

Děkuji a zdravím



Hamplová

• V Ostravě, 10. srpna 2022
• Vyřizuje: J. H., DiS., e-mail: j.****@exim.cz
• Potvrzení příjmu a vyřízení reklamace – smlouva o zájezdu č. **
Vážený pane Hample,
dovolte, abychom se vyjádřili k Vaší reklamaci zájezdu do Itálie - Kalábrie, kterou jsme obdrželi dne 15.července 2022
prostřednictvím Vašeho prodejce. V reklamaci zmiňujete změnu hotelu a okolnosti s tím související. Níže Vám
zasíláme stanovisko.
Dovolte nám, abychom se Vám omluvili za nepříjemnosti, které Vás potkaly v před odletem. Váš pokoj byl v hotelu
Torre Ruffa Robinson 3* řádně objednán. Před Vaším odletem jsme neměli žádnou indicii, která by nás vedla k
domněnce, že Vaše ubytování nebude v souladu se smlouvou poskytnuto. Cestovní kancelář Exim tours a.s. se
podobným případům snaží zabránit, ale bohužel i při vyvinutí nejvyššího úsilí se to vždy nepodaří. Dovolte nám zmínit,
že hotel má právo přijmout více objednávek, než je jeho skutečná kapacita.
Součástí Komplexního odbavení je následně informace, že budete ubytováni v hotelu Baia Di Zambrone 3*.
V souvislosti s tímto Vám byla následně cena snížena. Za Vámi popisované nepříjemnosti související se změnou
hotelu a s ubytováním se Vám omlouváme. Pokud jste však v destinaci obdrželi materiály původního hotelu, mohli jste
ihned k tomuto vznést dotaz. Následně by Vaše časová ztráta nevznikla. Vaše připomínka k letištní koordinaci a
transferu byla předána partnerské cestovní kanceláři v destinaci, která má tyto služby na starosti.
Vážený pane H., na základě výše uvedeného jsme nuceni vyhodnotit Vaši reklamaci jako neoprávněnou a Váš
požadavek na náhradu odmítáme neboť jste o změně hotelu věděli předem.
S pozdravem
J. H., DiS.
oddělení péče o zákazníky
DER Touristik CZ a.s. (dříve EXIM TOURS a.s.)


Produkt

zájezd do Kalábrie 8-15.7.2022 púvodně hotel Torre Truffa Robinson, následně Baia Di Zambrone


Požadované řešení

4000 Kč kompenzace (1000 Kč/osoba) za ušlý půl den dovolené


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.8.2022 09:14, před 2 lety

Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud byla možná a pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.

Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.

Uzná-li podnikatel reklamaci jako opodstatněnou je povinen vrátit spotřebiteli přiměřenou část kupní ceny zájezdu. Podnikatel by měl bez dalšího vrátit stanovenou část kupní ceny v penězích. Podnikatel může vystavit spotřebiteli poukaz na další služby pouze v případě, kdy s vystavením poukazu spotřebitel výslovně souhlasí. Není možné spotřebiteli vnutiti poukaz proti jeho vůli.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou přes tuto službu, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/. V případě neúspěchu nezbývá než spor řešit soudní cestou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2022 15:09, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.