Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dnes na vaši prodejně v Plzni,jsem koupila telefon. Bohužel po 15min jsem šla telefon vrátit bez udání důvodu a bylo mi řečeno,že to nejde. Vedoucí na prodejně žádný a prej smluvní podmínky. Nikdo mi při koupi neinformoval. Ráda bych vrátila telefon bez problémů.
Vrátit telefon a na zpět peníze.
|
Tweet |
Odstoupit od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu lze jen u smluv uzavíráných na dálku (distanční prodej). Ze stížnosti vyplývá, že telefon byl zakoupen osobně v provozovně prodejce. Spotřebitelka má v takovém případě možnost věc reklamovat, vyskytnou-li se u ní vady.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
děkuji za Váš podnět.
U zboží zakoupeného na O2 prodejně opravdu není lhůta 14 dnů na odstoupení od koupě bez udání důvodu, tato informace je správná. Co se týče přítomnosti vedoucího na O2 prodejně, vedoucí není přítomný po celou otevírací dobu dané O2 prodejny, děkuji za pochopení.
S přáním všeho dobrého Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2
Ráda bych, telefon vrátila a dostala na zpět peníze. Vystornovat fakturu a vrátit zpět peníze děsný problém. Dělám v obchodě a vim,že to jde.
Dobrý den,
při nákupu na O2 prodejně se může zákazník s parametry telefonu dopředu seznámit a může si nechat telefon předvést.
Mrzí mě to, ale opravdu není možné požadovat peníze zpět za zakoupený telefon. Je-li telefon nefunkční, je možné na O2 prodejně uplatnit reklamaci.
S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,
při nákupu na O2 prodejně se může zákazník s parametry telefonu dopředu seznámit a může si nechat telefon předvést.
Mrzí mě to, ale opravdu není možné požadovat peníze zpět za zakoupený telefon. Je-li telefon nefunkční, je možné na O2 prodejně uplatnit reklamaci.
S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2
Telefon není vůbec rozbalen. Měl to být dárek bohužel špatně vybraný dárek.Lituji ,že jsem u vás tolik roku a nedá se s vámi rozumně domluvit.
Dobrý den,
mrzí mě, že poskytnuté informace hodnotíte negativně.Opravdu nemám možnost pro Vás zpětný odkup telefonu zajistit, pokud Vaši žádosti kolegové na O2 prodejně nevyhověli, děkuji za pochopení.
S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2
Vyhovět mohli,jen nechtěli. Dali dostatečně najevo. Nemusíte odepisovat je to zbytečné a o ničem. Telefon prodám,ale reklamu O2 dělat Dobrou nebudu.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.