Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#59809Koupě telefonu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 5 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.08.2022, před 2 lety

Zdenka Hrabikova

Znění stížnosti

Dnes na vaši prodejně v Plzni,jsem koupila telefon. Bohužel po 15min jsem šla telefon vrátit bez udání důvodu a bylo mi řečeno,že to nejde. Vedoucí na prodejně žádný a prej smluvní podmínky. Nikdo mi při koupi neinformoval. Ráda bych vrátila telefon bez problémů.


Požadované řešení

Vrátit telefon a na zpět peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.8.2022 10:22, před 2 lety

Odstoupit od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu lze jen u smluv uzavíráných na dálku (distanční prodej). Ze stížnosti vyplývá, že telefon byl zakoupen osobně v provozovně prodejce. Spotřebitelka má v takovém případě možnost věc reklamovat, vyskytnou-li se u ní vady.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.8.2022 10:39, před 2 lety

Dobrý den,
děkuji za Váš podnět.
U zboží zakoupeného na O2 prodejně opravdu není lhůta 14 dnů na odstoupení od koupě bez udání důvodu, tato informace je správná. Co se týče přítomnosti vedoucího na O2 prodejně, vedoucí není přítomný po celou otevírací dobu dané O2 prodejny, děkuji za pochopení.
S přáním všeho dobrého Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.8.2022 10:57, před 2 lety


Zdenka Hrabikova

Ráda bych, telefon vrátila a dostala na zpět peníze. Vystornovat fakturu a vrátit zpět peníze děsný problém. Dělám v obchodě a vim,že to jde.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.8.2022 11:15, před 2 lety

Dobrý den,
při nákupu na O2 prodejně se může zákazník s parametry telefonu dopředu seznámit a může si nechat telefon předvést.
Mrzí mě to, ale opravdu není možné požadovat peníze zpět za zakoupený telefon. Je-li telefon nefunkční, je možné na O2 prodejně uplatnit reklamaci.
S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.8.2022 12:32, před 2 lety

Dobrý den,
při nákupu na O2 prodejně se může zákazník s parametry telefonu dopředu seznámit a může si nechat telefon předvést.
Mrzí mě to, ale opravdu není možné požadovat peníze zpět za zakoupený telefon. Je-li telefon nefunkční, je možné na O2 prodejně uplatnit reklamaci.
S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.8.2022 12:47, před 2 lety


Zdenka Hrabikova

Telefon není vůbec rozbalen. Měl to být dárek bohužel špatně vybraný dárek.Lituji ,že jsem u vás tolik roku a nedá se s vámi rozumně domluvit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.8.2022 12:58, před 2 lety

Dobrý den,
mrzí mě, že poskytnuté informace hodnotíte negativně.Opravdu nemám možnost pro Vás zpětný odkup telefonu zajistit, pokud Vaši žádosti kolegové na O2 prodejně nevyhověli, děkuji za pochopení.
S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.8.2022 13:22, před 2 lety


Zdenka Hrabikova

Vyhovět mohli,jen nechtěli. Dali dostatečně najevo. Nemusíte odepisovat je to zbytečné a o ničem. Telefon prodám,ale reklamu O2 dělat Dobrou nebudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2022 15:42, před 2 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.