Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Nefunkční klimatizace až při nástupu jsme se dozvěděli, cesta s 8 měsíčním miminkem, takže přesun do velkoprostoru fakt nešel! Jídlo až za hodinu a půl, i když umírate vedrem a musíte uspat miminko a přitom jejich kupé hned vedle!
Na konec jsem si ještě nemohla koupit pití 40 minut před cílovou stanicí!
Hrůza a děs!
Napsala jsem jim to vše do dotazníku spokojenosti.
Cesta: Praha-Haviřov 12:18, dětské kupé 3/61
Dát dopředu vědět o nefunkční klimatizaci.
Mělo by se to do příště zlepšit vše.
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.