Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59813Nefunkční klimatizace, ignorace od personálu a zákaz servisu 40 min.pred konce.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 3 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.08.2022, před 2 lety

Michaela Čermáková

Znění stížnosti

Nefunkční klimatizace až při nástupu jsme se dozvěděli, cesta s 8 měsíčním miminkem, takže přesun do velkoprostoru fakt nešel! Jídlo až za hodinu a půl, i když umírate vedrem a musíte uspat miminko a přitom jejich kupé hned vedle!
Na konec jsem si ještě nemohla koupit pití 40 minut před cílovou stanicí!
Hrůza a děs!
Napsala jsem jim to vše do dotazníku spokojenosti.


Produkt

Cesta: Praha-Haviřov 12:18, dětské kupé 3/61


Požadované řešení

Dát dopředu vědět o nefunkční klimatizaci.

Mělo by se to do příště zlepšit vše.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2022 16:07, před 2 lety

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2022 15:16, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.