Počet nahlášených stížností: | 129 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
V pondeli jsem byla testovana pozitivne na Covid, platim si drahe pojisteni a vzdy jsem s touto pojistovnou byla spokojena, uzavrela jsem s nimi pojisteni v minulosti nescetne mnoho krat… Ale jak vidim kdyz jde do tuheho pojistovna me jen tak necha na pospas. Prosila jsem o hotelovy pokoj s donaskou jidla, protoze bydlim na apartmane s vicero lidma a pro tento pripad preci tu pojistku mam, aby mi pomohli kdyz se neco takoveho stane, prosila jsem je take o leky a lekarskou peci, nedostalo se mi zadne valne odpovedi krom spatneho osloveni, kde ze me udelali Vazeneho pana, pritom ja jsem zena! A neustale se opakujici zpravy jako by to jen od nekud zkopirovali a vlozili do emailu. Tudiz bych si na pojistovnu chtela stezovat a nedoporucuji obzvlaste ne v pripade Covid pojisteni! Dekuji za precteni.
Cestovni pojisteni
Ocenila bych kdyby mi pojistovna dala odskodne za to, ze jsem se v teto situaci musela postarat sama o sebe, zit v techto tezkych podminkach bez jidla a bez lekarske pece. A to nemluve jeste o uslem zisku…
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem pojišťovny, má možnost podat proti tomuto postupu stížnost. Stížnosti se doručují na adresu pojistitele Česká pojišťovna a.s., P. O. BOX 305, 659 05 Brno a vyřizují se písemnou formou, pokud se strany nedohodnou jinak. Nereaguje-li pojišťovna na stížnost nebo ji zamítne, může se spotřebitel obrátit i na Českou národní banku, Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, která je orgánem dohledu nad pojišťovnictvím.
Obecně je k mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) u pojištění příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz, Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz.
Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.
Dobrý den, paní Czerná,
záležitost rádi prošetříme, ve svém vyjádření však neuvádíte číslo smlouvy či číslo asistenčního případu. Prosíme tedy o doplnění.
Následně se k případu vrátíme.
Děkujeme Vám za spolupráci.
Barbora Andrýsková
Specialista pro stížnosti klientů
Dobrý den,
Děkuji za Vaši odpověď, číslo mé pojistné smlouvy je 4784246885 a číslo případu je M265932.25.
S pozdravem,
Alžběta Czerná
Vážená paní Czerná,
děkujeme za Vaše doplnění, na základě kterého jsme přistoupili k prošetření celé záležitosti.
S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zasláno vyjádření na Vaše kontaktní údaje.
S pozdravem
Útvar stížností
Generali Česká pojišťovna a.s.
Případné dotazy Vám rádi zodpovíme prostřednictvím e-mailové adresy stiznosti@generaliceska.cz Rovněž nás můžete písemně kontaktovat na naší korespondenční adrese Generali Česká pojišťovna a.s., Útvar stížností, P.O.Box 305, 659 05 Brno.
Vážená paní Czerná,
děkujeme za Vaše doplnění, na základě kterého jsme přistoupili k prošetření celé záležitosti.
S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zasláno vyjádření na Vaše kontaktní údaje.
S pozdravem
Útvar stížností
Generali Česká pojišťovna a.s.
Případné dotazy Vám rádi zodpovíme prostřednictvím e-mailové adresy stiznosti@generaliceska.cz Rovněž nás můžete písemně kontaktovat na naší korespondenční adrese Generali Česká pojišťovna a.s., Útvar stížností, P.O.Box 305, 659 05 Brno.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.