Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V dubnu 2014 jsme si zaplatili měření úniku tepla.Bylo to na základě reklamního letáku, který jsme objevili ve schránce. Za základě naší telefonické objednávky, nám byla emailem zaslána faktura, kterou jsme zaplatili. Byli objednány fotografie, analýza + případný návrh řešení. Bylo řečeno, že je třeba větší rozdíl v teplotě uvnitř a vně budovy, proto prý měření proběhne na podzim nebo v zimě. Do dneška se nikdo neozval a telefony jsou odpojeny.
Provést do konce února požadovanou službu nebo vrátit námi zaplacenou zálohu.
|
Tweet |
Z uzavřené smlouvy vznikají stranám vzájemná práva a povinnosti. Pokud služba nebyla poskytnuta ve sjednaném termínu, ocitla se společnost v prodlení. Spotřebitel může od smlouvy odstoupit za podmínek uvedených v § 1978 občanského zákoníku. Zakládá-li prodlení jedné ze smluvních stran nepodstatné porušení její smluvní povinnosti, může druhá strana od smlouvy odstoupit poté, co prodlévající strana svoji povinnost nesplní ani v dodatečné přiměřené lhůtě, kterou jí druhá strana poskytla výslovně nebo mlčky. Oznámí-li věřitel dlužníkovi, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nereaguje-li společnost na e-maily, doporučujeme písemnou komunikaci. Projev vůle, který je učiněn vůči nepřítomné osobě, působí až od okamžiku, kdy jí dojde. U poštovní přepravy na rozdíl od elektronické komunikace platí fikce doručení, i když si adresát poštu nepřevezme. Zásilku také doporučujeme zasílat doporučeně, nejlépe s dodejkou.
Je-li poškozených více, doporučujeme zvážit podání trestního oznámení. V současné době se společností neprobíhá insolvenčí řízení. Doporučujeme však insolvenční rejstřík sledovat a v případě, že bude řízení opět zahájeno, je vhodné svou pohledávku přihlásit.
Vzhledem k tomu, že se nám se společností nepodařilo navázat kontakt, jsme nuceni stížnost uzavřít.