Společnost


INNOVATIVE MOBILE SOLUTIONS S.L.

Počet nahlášených stížností:153
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#59837Nežádoucí produkt od mobbile gaming

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 2 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.08.2022, před 2 lety

krbec miloslav

Znění stížnosti

Službu jsem si u těchto podvodníků neobiednal,aspon ne vjedomně a přesto mi o2 strhává peníze za něco co nepoužívám. Nejhorší je že se nemůžete bránit.Snad jedině odejít od o2 kjiné společnosti která takové podvodníky nepodporuje.


Produkt

nemám tušeni co to je.


Požadované řešení

Okamžité zrušení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.8.2022 15:55, před 2 lety

Spotřebitel je povinen platit pouze za služby, které si prokazatelně objednal. V případě sporu bude muset tuto skutečnost prokazovat podnikatel, v opačném případě nemá na plnění právní nárok a jedná se tak o bezdůvodné obohacení, přičemž platí, že ten, kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby. Blíže k možnostem odhlášení služby na http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/zruseni-objednavky-predplatneho-na-premium-sms.Pro zrušení objednávky a tím i zrušení zasílání zpoplatňujících Premium SMS stačí zaslat odhlašovací SMS na pětimístné číslo které jste použili pro objednání služby. Pokud si to číslo už nepamatujete, nic se neděje - je to prvních pět číslic z čísla, ze kterého vám na telefon chodí pravidelné zpoplatňující zprávy. Text který musíte napsat do odhlašovací SMS je "STOP" - jedná se o univerzální odhlašovací text SMS, který zruší všechny vámi objednané služby na tomto čísle.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCnet-CZ@ec.europa.eu.
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Operátor v obdobné stížnosti uváděl následující:

Bude se pravděpodobně jednat o standardní formu online předplatného, které bylo pořízeno pomocí platby přes internet na telefonním čísle.

Standardně u těchto plateb je nutné ověření PINem nebo biometrikou (scan obličeje, otisk prstu). U některých těchto plateb se však může stát, že ji provedete nevědomky kliknutím na reklamní banner na nějakém webu.

O2 v tomto případě je pouze zprostředkovatelem platby a nikoli její příjemce. Kontakty na poskytovatele naleznete přímo zde https://www.o2.cz/osobni/-a112407?field=data.

Blokaci platby přes internet je možné provést MojeO2, kdy se po kliknutí na číslo a zde, v sekci doplňkové služby, přes položku Platby přes internet a lze nastavit restrikci - zakázáno vše. Případně lze službu ovládat i přes web https://moje.o2platba.cz/login/?backKey=2y2t2, kde je historie plateb, limity a možnost blokace jednotlivých poskytovatelů. Pokud by se blokace nedařila lze se obrátit na e-mail info@o2guru.cz telefonní číslo, o které se jedná a PUK kód(pokud se jedná o předplacenou kartu) nebo datum narození majitele (pokud se jedná o paušál).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2022 14:50, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.