Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den ,dnes jsem měla jet s vaším společnosti do Plzně.Na místě jsem byla v 17 35 a autobus měl odjezd v 17 40.Autobus nikde nebyl Šla jsem se zeptat k vaší přepážce kde byl pan arogantní.A rekl5 mi ze5 si mam5 dojet na Zličín.S vaší spokojenosti jsem jela naposledy!
Vrácení peněz mi
|
Tweet |
Jestliže služba nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je možné ji reklamovat. V uvedeném případě bude nutné posoudit, zda (a případně jakým způsobem) společnost o změně odjezdového místa informovala.
Pokud o této skutečnosti neinformovala a spotřebitel svou jízdenku neuplatnil, mohl by mít nárok na vrácení jízdného, neboť službu nemohl využít pro nesplnění informační povinnosti podnikatele. Zároveň by mohl požadovat zvýšené náklady, které mu vznikly z důvodu tohoto porušení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.