Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:152
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#59839Bus

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 2 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.08.2022, před 2 lety

Sandra Míková

Znění stížnosti

Dobrý den ,dnes jsem měla jet s vaším společnosti do Plzně.Na místě jsem byla v 17 35 a autobus měl odjezd v 17 40.Autobus nikde nebyl Šla jsem se zeptat k vaší přepážce kde byl pan arogantní.A rekl5 mi ze5 si mam5 dojet na Zličín.S vaší spokojenosti jsem jela naposledy!


Požadované řešení

Vrácení peněz mi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.8.2022 16:14, před 2 lety

Jestliže služba nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je možné ji reklamovat. V uvedeném případě bude nutné posoudit, zda (a případně jakým způsobem) společnost o změně odjezdového místa informovala.

Pokud o této skutečnosti neinformovala a spotřebitel svou jízdenku neuplatnil, mohl by mít nárok na vrácení jízdného, neboť službu nemohl využít pro nesplnění informační povinnosti podnikatele. Zároveň by mohl požadovat zvýšené náklady, které mu vznikly z důvodu tohoto porušení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2022 14:46, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.