Společnost


Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59848Stojim na zastavce a autobus pořád nikde

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 1 den 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.08.2022, před 2 lety

Viktorie Niklová

Znění stížnosti

Dobrý den, stojím na ládví a čekám na autobus který tu měl být už před šesti minutama jelikož je to první zastávka. Stojí nás tu třeba 50 a my bychom rádi se dostali domů. Nevím jestli řidič zaspal nebo co tam dělá ale mě už bolí nohy. Děkuju, Niklová.

jo jinak chci jet na mělník teda


Požadované řešení

aby autobus už přijel


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2022 10:06, před 2 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Lze využít kontaktní formulář na stránkách www.dpp.cz → Kontakty → Kontaktní formulář → Podnět.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2022 15:55, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.