Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, stojím na ládví a čekám na autobus který tu měl být už před šesti minutama jelikož je to první zastávka. Stojí nás tu třeba 50 a my bychom rádi se dostali domů. Nevím jestli řidič zaspal nebo co tam dělá ale mě už bolí nohy. Děkuju, Niklová.
jo jinak chci jet na mělník teda
aby autobus už přijel
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Lze využít kontaktní formulář na stránkách www.dpp.cz → Kontakty → Kontaktní formulář → Podnět.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.