Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#59853Vše je jen na vás

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 1 den 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.08.2022, před 2 lety

Jaroslav Jahodář

Znění stížnosti

Ve vašem obchodě v Počátkách pravidelně chyby akce viz sobota neděle cukr v 11hodin už nebyl ani za normální cenu a zboží stejného druhu je na různých místech nevím proč je to dost nepřehledné tak že přestávám k vám chodit a rádci jdu jinam proto že nechce se mě hledat zboží a když máte akci tak v 11hodin už není ten den tak že rádci si zajedu jinam kde když je akce tak prostě je a není to jen lakacka a podvod na zákazníkovy a to sem měl radost že se otevřela prodejna v Počátkách Jahodař Jaroslav.


Produkt

Co


Požadované řešení

Nevím je to na vás.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2022 13:33, před 2 lety

Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2022 15:52, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.