Počet nahlášených stížností: | 52 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Zabouchl jsem si dveře a tudíž jsem si šel zavolat zámečníka. První odkaz na Google mi našel tuto společnost tak jsem volal. Asi po půl hodině doj Zámečník a říkal že bude chtít 1500 za otevření dveří + poplatek 600 korun za výjezd. Tak jsem mu to odsouhlasil a šli jsme dovnitř. U dveří mi začal vysvětlovat že mám bezpečnostní dveře a že za to bude příplatek navíc jestli s tím souhlasím a že to bude až 7500. Tak jsem se zhrozil ale říkal jsem si že co nadělám a domů se nějak dostat musím a podepsal jsem mu papír který mi dával že s tím souhlasím .
On teda dveře otevřel a najednou mi řekl že výsledná částka je 21 200 korun. Tak jsem samozřejmě začal oponovat že tolik mu nedám ani kdybych chtěl protože to v hotovosti nemám a zároveň jsme se na tom nedomluvili načež mě pan pod vyhruzkami odtahl k jeho autu a dovezl mě k bankomatu kde mě donutil si ty peníze vybrat a následně odjel.
Už jsem je nahlásil na ČOI a byl jsem na policii (kde mě ale víceméně odbyli že si za to můžu sám)
Zámečnická služba
Vrátit peníze / potrestat firmu servis Direkt 24
|
Tweet |
Stanovování ceny je věcí podnikajícího subjektu, který přitom však musí respektovat obecně závazné právní předpisy. O neúměrné zkrácení by se mohlo jednat zásadně v situaci, pokud by cena byla o polovinu vyšší, než je cena obvyklá v témže místě a v témže čase za tutéž službu.
Zkrácená strana může požadovat zrušení smlouvy a navrácení všeho do původního stavu, ledaže jí druhá strana doplní, oč byla zkrácena, se zřetelem k ceně obvyklé v době a místě uzavření smlouvy.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.