Počet nahlášených stížností: | 48 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Zakoupil jsem u firmy ANTALON sekeru přes webový obchod. Ve čtrnácti denní lhůtě jsem ji vrátil jelikož nesplňovala funkci, kterou měla. Proto jsem využil 14ti denní lhůtu a reklamoval jsem ji. Firmě jsem uvedl toto: Zakoupil jsem u vás značkovou sekeru Gardena 1400A,která
by podle popisu měla byt vysoké jakosti. S touto sekerou se dají štípat možná třísky.Od vetšího polena se odráží jako by byla na čepeli guma co může způsobit úraz. Vůbec se ani nezasekne. Mám obyčejnou starou sekeru která se alespoň zasekne.Za ty peníze je to šmejd.Proto žádám ve 14denní lhůtě o vrácení peněz.
Z firmy mi přišel mail kde uznali odstoupení od smlouvy a vrácení peněz celkové částky i poštovného. v dodatku mi však napsali: (Zároveň jsme oproti Vašemu nároku na vrácení peněz započetli též náklady spojené s uvedením do původního stavu (technická kontrola, uvedení výrobku do původního stavu, práce technika), které činí 964,- Kč. Celková částka určená k vrácení tak činí 99,- Kč. Po další mailové korespondenci jsem zjistil že je údajně sekera mechanický poškozená ( i když v začátku tvrdili že zasahoval nějaký technik )a že mi nemůžou vrátit peníze maximálně poštovné. Nechal jsem si tuto poškozenou sekeru zaslat zpět. S něčím takovým jsem se ještě nesetkal. Je nějaká možnost jak můžu postupovat proti takovýmto praktikám. Celou mailovou korespondenci můžu zaslat. Děkuji s pozdravem Jančík
sekera Gardena 1400A
Výměna za novou kvalitní sekeru nebo vracení peněz
|
Tweet |
Spotřebitel má právo ve 14 denní lhůtě od převzetí zboží od smlouvy odstoupit. Společnost není oprávněna účtovat si poplatky za automatickou kontrolu, kterou provádí. Zákon umožňuje společnosti v ustanovení § 1833 občanského zákoníku pouze požadovat úhradu nákladů, které tvoří snížení hodnoty zboží vzniklé v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Prokázání snížení hodnoty zboží je úkolem prodávajícího.
Společnost ANTALON s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k ní vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení.