Společnost


ŠKODA AUTO a.s.

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#59860Neposkytnuté asistenční služby v zahraničí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 1 den 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.08.2022, před 2 lety

Jaroslav Šrédl

Znění stížnosti

Dobrý den,

v prosinci 2021 jsme posíli žádost o pomoc při podání stížnosti na společnost ŠKODA AUTO, a.s. prostřednictvím ČOI. Protože jsme od Vás neobdrželi žáddné vyjádření, obrátili jsme se na ČOI přímo sami. Nevím, zda naše původní žádost byla doručena a proto Vám posíláme v příloze text ještě jednou.

Vzhledem k tomu, že nám ČOI dala předběžné vyjádření, že nevidí velkou šanci na úspěch, rádi bychom zkusili ještě uplatnit stížnost přes D Test.

Předem děkuji

S pozdravem

Jaroslav Šrédl


Produkt

Asistenční služba společnosti ŠKODA AUTO - v rámci naší dovolené ve Francii nám nebyla poskytnuta adekvátní asistenční služba, tj posouzení závady na místě poruchy, ze strany společnosti ŠKODA AUTO. Tato skutečnost nám způsobila dodatečné náklady, které jsme museli uhradit z vlastních zdrojů. Celou situaci a postup naší komunikace mohu doložit elektronicky přes email.


Požadované řešení

refundace nákladů vzniklých z titulu neposkytnutí asistenční služby


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2022 09:41, před 2 lety

Ze stížnosti nevyplývá, zda spotřebitel uzavřel smlouvu o poskytování asistenčních služeb přímo se ŠKODA AUTO a. s., nebo byly asistenční služby součástí pojištění vozidla. Podmínky a rozsah poskytování asistenčních služeb jsou zpravidla upraveny v pojistné smlouvě, případně lze dohledat informace na webu příslušné pojišťovny.

Pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou a podmínkami asistence, je třeba tuto reklamovat u subjektu, s nímž spotřebitel uzavřel smlouvu. Byla-li asistence sjednána v rámci pojištění vozidel, uplatní spotřebitel reklamaci u pojišťovny.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2022 13:43, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.