Společnost


Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group

Počet nahlášených stížností:41
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59863Neuznana reklamace poskozeni kotle v domacnosti diky PRE distribuce neplanovanemu vypadku 18.7.2022, ktery pri zapojeni znicil prepetim distribucni desku a ochranny system perfekne fungujiciho a odborne udrzovaneho kondenzacbiho kotle

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.08.2022, před 2 lety

prof.Robert VOTICKY

Znění stížnosti

Dne 18.7.2022 mezi 11.30 a 15.00 doslo k neplanovanemu vypadku proudu na celem Novem Meste v Praze 1.Pri obnoveni dodavky proudu PRE distribuci, doslo k takovemu prepeti, ze vypadl hlavni jistic napr. v byte c.2, Masarykovo nabrezi 18, Praha 1. V byte c 18, Masarykovo nabrezi 16, Praha 1, nadmerne prepeti znicilo ochranny system perfektne fungujiciho a pravidelne udrzovaneho moderniho kondenzacniho kotle Baxi a tim znicilo distribucni jednotku celeho kotle.
Oprava byla provedena autorizovanym technikem Baxi,aby domacnost se 7 letym ditetem mela pristup k teple vode atd.Znicena deska se spalenym ochrannym systemem je k dispozici zde.Tato oprava za 5085kc musi byt zaplacena a technik musi vydat fakturu odpovednemu zakaznikovi.
Obratili jsme se se stiznosti na poruchy PRE Distribuci jako hlavniho vinika udalosti.Dostali jsme zamitavou odpoved,ze vse je v ramci zakona (totalne naklonenemu Distributorovi). Odmitli jsme tuto verzi a zaslali dokumentaci Ombudsmanovi PRE se stiznosti.Do tohoto data jsme neobdrzeli odpoved.
Protoze mame pojisteni domacnosti Domex+ od spolecnosti CPP od roku 2009/10 a obnovujeme toto pojisteni pravidelne kazdy rok, obratili jsme se 3x na pojistovnu se zadosti o zaplaceni teto mimoradne udalosti.V jejich odpovedi jsou odporujici se informace, ze skoda na kotli je soucasti pojisteni,ale skoda kvuli prepeti pry neni -cituji: `V tomto rozsahu rizik je v rámci pojištění domácnosti do pojištění zahrnut i poškozený
kotel. Pro úplnost uvádíme, že za pojištěný majetek se považují věci, které jsou ve vlastnictví pojištěného.
Z oznámení škodné události vyplynulo, že došlo k poškození řídicí jednotky plynového kotle vlivem přepětí v síti.
Z těchto informací tedy nevyplývá, že by ke škodě došlo působením některého z pojištěných rizik...`
Jelikoz kotel je soucasti vybaveni bytu a patri majiteli, my se nemuzeme se oddelene na prepeti pojistit!!! Potrebujeme zaplaceni skody a pote dat informace CPP na vymahani skody od PRE nebo pojistovny majitele bytu.


Produkt

BAXI kondenzacni kotel DUO-TEC COMPACT 24GA/ 144576421, zniceny panel nahradni dil BAXI 7726557 Gruppo Scheda B&P HAGCO3 - BX01 PCB B&P HAGC03-BX01 Group


Požadované řešení

CPP nam zaplati 5085Kc na zaklade pojisteni DOMEX+, ke kteremu nam nenabidlo formu pojisteni na kotel nami nevlastneny,ale zahrnulo skodu kotle do pojisteni domacnosti (viz citaci)! Na zaklade servisniho dokladu a poskozene ochranne soucastky distribucniho panelu je mozne dozadovat nahradu od Poruchy PRE Distribuce anebo pojisteni nemovitosti a bytu c.18 Masarykovo nabrezi 248/16 11000 Praha 1.Nejsme vybaveni na specializovana a legislativni jednani mezi pojistovacimi spolecnostmi a po 8 dopisech PRE,CPP,Ombudsmanovi PRE a casu venovanemu oprave kotle jsou nase moznosti prispet ke skode totalne mimo nasi kontrolu a odpovednost vycerpany.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2022 09:56, před 2 lety

Šetření pojistné události je skončeno sdělením jeho výsledku osobě, která uplatnila právo na pojistné plnění. Pokud s ním spotřebitel nesouhlasí, může podat společnosti stížnost.

Ze stížnosti vyplývá, že spotřebitel není majitelem poškozené věci, tudíž by měl náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s opravou věci požadovat po majiteli věci.

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen Česká podnikatelská pojišťovna) se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení stížností. Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká podnikatelská pojišťovna shledává svůj vlastní systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný, v souladu s právními předpisy a závaznými standardy, které upravují vyřizování stížností pojišťovny.

Podání vůči České podnikatelské pojišťovně mohou být uplatněna dopisem, faxem, elektronickou poštou, datovou schránkou, telefonicky nebo osobně. Kontaktní informace naleznete na www.cpp.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.