Společnost


Paidwings AG

Počet nahlášených stížností:554
Z toho za letošní rok:42
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59866Vymáhání peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 1 den 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.08.2022, před 2 lety

Ondřej Bezděk

Znění stížnosti

VIP účet jsem si nikdy nevytvořil. Pouze se zaregistroval. Odpovídal jsem jim na adresu, ze které mi psali. Pak jsem si všiml, (malá písmenka) že mám psát na support@datingcustomercare.com. I tak nereagovali asi 2 týdny. Prý měli technické potíže. Poslali mi tabulku s nevyřízeným dluhem na částku 7253 Kč. Čelnství jsem ukončil 9.8.2022. Odpověděli mi 10.8.2022 s tím, že členství bude ukončeno až 22.8.2022.

Někdy v předchozím mailu mi po delší době přišla odpověď, že mají technické potíže.

2.8.2022 mi ještě přišlo:
"dovolujeme si Vás informovat, že jsme převzali právní zastoupení společnosti Paidwings AG, Alte Steinhauserstrasse 1,
CH-6330 Cham (ZG), jíž dlužíte částku ve výši CZK 1.403,26 (EUR 57,02) .
Na předchozí upomínky a výzvy k úhradě jste bohužel nereagoval/a."

Ještě jsem dostal výhružnější mail, že u soudu jistě obstojí. Mám obavy aby mi nezablokovali účet, i když vím, že ty informace jsem jim neposkytl.
Už z principu jim nechi nic zaplatit. Navíc jsem v insolvenci tolik peněz nemám, což by pro mě byl v podstatě konec.

Děkuji


Produkt

Pouze jsem se zaregistroval na www.whatsex.cz tvrdí, že jsem zapatil VIP členství, což není pravda.


Požadované řešení

Na vaší stránce jsem se pouze zaregistroval, ve VIP jsem nikdy nebyl. Tudíž chtít po mě jakékoli peníze nedává smysl, ale stále mě tím obtěžujete a navíc čásky za každý měsíc stoupají, velice by mě zajímalo, za co si účtujete VIP každý měsíc stejnou částku, jako bych byl v VIP? + popatek za upozornění. Proč? Když se mi podařilo se s vámi konečně zkontaktovat, napsali jste mi, že jste měli technické potíže, ale to mě opravdu nezajímá.
Zdůrazňuji, aby jste po mě chtěli peníze a tím mě přestali obtěžovat a já proti vám poté také nepůjdu. Dostáváte mě do stresu, což je špatně, a to je hodně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2022 08:08, před 2 lety

V případě soudního sporu by společnost musela prokázat, že existuje právní důvod, na základě kterého má právo údajný dluh vymáhat. Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci). Ze zkušeností ostatních spotřebitelů nám není známo, že by se společnost někdy údajného dluhu domáhala soudní cestou.

Doporučujeme však spotřebiteli smlouvu preventivně vypovědět. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti (Paidwings AG, Alte Steinhauserstrasse 1, 6330 Cham, Switzerland), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.

Dle obchodních podmínek společnosti je pro platnost výpovědi placeného smluvního vztahu nutná písemná forma (faxem na 41 (0) 41 5087019, e-mailem support@datingcustomercare.com, nebo poštou). Aby bylo možné zajistit úspěšné zpracování výpovědi, je třeba, aby oznámení obsahovalo celé jméno, zvolenou službu, e-mailovou adresu použitou k registraci a uživatelské jméno.

Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2022 13:33, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.