Počet nahlášených stížností: | 215 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dnes jsem ho od Vás obdržel a provedl opravu škrábanců na laku a výsledek je, že to drobné poškození laku ještě zvýraznilo !!!
Dle návodu spray obsahuje deionizovanou vodu, která se ve velkém používá v myčkách na auta. Lak to jen místně odmastí.
Požaduji vrácení peněz včetně poštovného!!
Na PPL dokumentu je čarový kód 40785361143 , na lahvičce je nápis CAR SPRAY nano coating agent,
Požaduji vrácení peněz včetně poštovného!! S tmavými škrábanci na tmavém laku se dalo jezdit. Teď mám světlé škrábance na tmavém laku. Musím do servisu a cenu opravy Vám sdělím.
Mohu doložit fotografie.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Dle ustanovení § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, je možné požadovat po prodávajícím účelně vynaložené náklady nutné k uplatnění práv z vadného plnění (reklamace), byla-li reklamace uznána jako oprávněná. Mezi tyto náklady patří i poštovné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.