Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Nemožnost několik dní se dovolat na operátora. Z důvodu změny email adresy tudíž nemožnost se přihlásit do moje O2. Navíc zdražení bez oznámení a velmi pomalý internet
internet HD bronzový
Vyřešení násl. požadavků- oznámení nové email.adresy, zrychlení int., neoznámení o zdražení. Případné odstoup. od sml. z důvodu pomalého internetu, nulové komunikace, zdražení.
|
Tweet |
Pokud není možné službu využívat nebo ji využívat jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel může v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Stížnost nyní předáváme společnosti, aby mohla situaci lépe prověřit.
Hezký den,
nejvíc volných operátorů máme mezi 11:00 a 15:00. Informace o změnách smluvních podmínek jsou vždy součástí vyúčtování služeb. Co se týče rychlosti Vašeho internetu a změny emailové adresy, kontaktujte nás prostřednictvím některého z těchto kanálů naší společnosti a společně se na to podíváme - https://www.o2.cz/osobni/kontakty?_ir=kontakty.
S pozdravem
Tomáš Sachr, Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.