Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Před necelým měsícem jsme koupily u společnosti automobil značky wolksvagen touran. Po necelých 3 týdnech se začala stravet chladící kapalina a rosvitila se kontrolka teploty a auto nešlo nastartovat po doliti chladící kapaliny jsme nastartovali a jeli jsme auto reklamovat. Na pobočce v Plzni nás odkázali na internetové stránky pro raklamace kde jsme vyplnili formulář reklamace, auto nikdo neprohledl jen nám bylo zeleno že reklamaci zamitaji i přes fakta že při koupi vozu v předávací protokolu není zapsaná žádná vada chladícího zařízení. Auto má najeto pouhých 145000km a napsali nám že je to opotřebením součástky. A vůbec žádná známka ani snaha vyřešit nás problém opravou nebo finanční kompenzaci na možnou opravu. Kdy mechanik nás upozornil na možnost praskleho těsnění pod hlavou tudíž nutnost výměny rozvodu,kdy by se cena mohla pohybovat i okolo 26000 Kč. Můžete mi poradit
Wolksvagen touran 1.6 TDI rok výroby 2011.
Oprava závady nebo finanční kompenzace na opravu vozu.
|
Tweet |
U ojetých automobilů hraje velkou roli při posuzování odpovědnosti za vady obsah smlouvy. Prodávající totiž neodpovídá za vady, na které kupujícího před uzavřením smlouvy prokazatelně upozornil. Přiměřeným reklamačním nárokem je v případě uznané reklamace dle našeho názoru sleva v rozsahu, v jakém by prodejce prodal daný vůz s uvedenou závadou.
Pokud autobazar reklamaci zamítne jako neoprávněnou a toto jeho rozhodnutí je konečné, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou kupní smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.