Společnost


InSport Morava, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#5989Nevrácené peníze za nevyhovující zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 5 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.02.2015, před 10 lety

Ivana Houdková

Znění stížnosti

Na základě emailové komunikace jsem odeslala zpět nevyhovující oblečení, je to již přes měsíc a nemám peníze ani oblečení. Firma nereaguje na emaily, telefony nezvedá nebo jsou nedostupné. Částka, kterou požaduji zpět je 806,-.


Požadované řešení

Vrácení peněz nebo zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2015 13:08, před 10 lety

Pokud spotřebitelka zaslala odstoupení e-mailem, na který bylo reagováno, v průběhu 14 dnů od převzetí zboží, byly splněny podmínky pro odstoupení od smlouvy a podnikatel by v takovém případě měl povinnost vrátit spotřebiteli peníze do 14 dnů od odstoupení a spotřebitelka měla v té samé lhůtě vrátit zboží. Pokud bylo mezi stranami ujednáno, že zboží bude zasláno později, podnikatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal.

Pokud se strany dohodly na zániku smlouvy, je také na nich, abych si stanovily termíny pro vzájemné vyrovnání. Pro případ, že tak neučinily, může spotřebitelka stanovit podnikateli dodatečnou lhůtu ke splnění povinnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2015 14:12, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.