Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na základě emailové komunikace jsem odeslala zpět nevyhovující oblečení, je to již přes měsíc a nemám peníze ani oblečení. Firma nereaguje na emaily, telefony nezvedá nebo jsou nedostupné. Částka, kterou požaduji zpět je 806,-.
Vrácení peněz nebo zboží.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka zaslala odstoupení e-mailem, na který bylo reagováno, v průběhu 14 dnů od převzetí zboží, byly splněny podmínky pro odstoupení od smlouvy a podnikatel by v takovém případě měl povinnost vrátit spotřebiteli peníze do 14 dnů od odstoupení a spotřebitelka měla v té samé lhůtě vrátit zboží. Pokud bylo mezi stranami ujednáno, že zboží bude zasláno později, podnikatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal.
Pokud se strany dohodly na zániku smlouvy, je také na nich, abych si stanovily termíny pro vzájemné vyrovnání. Pro případ, že tak neučinily, může spotřebitelka stanovit podnikateli dodatečnou lhůtu ke splnění povinnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.