Společnost


Top Rise s.r.o.

Počet nahlášených stížností:216
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59890Vrácené zboží, nevrácené peníze na účet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.08.2022, před 2 lety

Lenka Olšanská

Znění stížnosti

Dobrý den, obracím se se stížností na BOOHO, kdy jsem objednala zboží, které jsem vrátila. Dodnes jsem neobdržela peníze zpět, přesto, že jsem několikrát firmu kontaktovala. Zboží je vrácené cca 6 měsíců.


Produkt

vrácenné zboží


Požadované řešení

Zaslání peněz od booho za vrácené zboží na účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2022 12:00, před 2 lety

Česká obchodní inspekce na webové stránce Rizikové e-shopy varuje hned před sedmnácti takovými obchody:

Meek.cz, Lapert.cz, Coffeeboy.cz, Zasilkonos.cz, Beliamo.cz, Suprisimo.sk, Bonky.sk, Booho.sk, Rivio.cz, Booho.cz, Balando.cz, Mnaulo.cz, Bonky.cz, Vsevakci.cz, Lumeo.cz, Lunzo.cz, Velomont.com.

Česká obchodní inspekce registruje vysoký počet stížností, které se provozovatele internetových stránek týkají. Podle informací uvedených na internetových stránkách nejde o klasický e-shop, ale o „virtuální galerii“, jejímž prostřednictvím údajně zboží nabízejí externí subjekty. Obvykle se má jednat o společnosti se sídlem v Číně nebo v jiných asijských zemích, u nichž je pro spotřebitele obtížné ověřit jejich existenci a důvěryhodnost. ČOI registruje stížnosti na dodání zboží s velkou časovou prodlevou, případně nedodání zboží vůbec. Je-li dostupnost označena např. výrazem „skladem u dodavatele“, může to v praxi znamenat, že zboží se nachází v Číně a bude doručeno až za několik týdnů či měsíců. Řešení reklamací a/nebo vracení zboží může být pro spotřebitele obtížné. Případný nákup na těchto internetových stránkách doporučujeme důkladně uvážit a před jeho provedením velmi podrobně zkontrolovat dodací lhůty, obchodní podmínky a identitu a důvěryhodnost externího prodávajícího.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2022 13:48, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.