Společnost


O2 Family, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:42
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59899Bez signálu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 1 minuta

Detail stížnosti

Publikováno
16.08.2022, před 2 lety

Rostislav Konečný

Znění stížnosti

Již nějakou dobu jsem s minimálním, nebo s žádným signálem a nesmírně mi to komplikuje život. O2 nemá internetovou adresu, takže jim nemohu ani vynadat. Šílené.


Požadované řešení

Vrátit původní signál


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.8.2022 10:19, před 2 lety

Jestliže služba neodpovídá kvalitou objednávce, je možné ji reklamovat. Spotřebitel by v případě uznání reklamace mohl požadovat zejména dodání služby bez vad.

Pokud na základě vady nemůže spotřebitel službu využívat, může reklamovat vyúčtování a domáhat se přiměřené slevy (za dny, kdy nemohl službu využít).

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunifkaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost O2 Family, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své zákaznické linky 841 117 118 nebo prostřednictvím e-mailu (info@o2family.cz, reklamace@o2family.cz). K dispozici je i elektronická samoobsluha (https://samoobsluha.o2family.cz/).

Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.