Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Cestovala jsem dne 22.6.2022 do Prahy RJ1002 z Hranic n.Moravě. Vlak měl asi 1,5 hodiny spoždění. To se zkrátka může stát. Technická závada, problem na trati, apod.
Ovšem dne 29.6.2022 jsem cestovala znovu do Prahy tímtéž spojem. Již při příchodu před plánovaným odjezdem jsem zjistila, že vlak má spoždění 100 minut. Po téměř 2 hodinovém čekání ohlášené spoždění narostlo na 120 minut, pak na 150 a tak jsem se vydala na informace Ragiojetu na nádraží, kde mi bylo řečeno, že vlak má spoždění proto, že čeká na “humanitární vlak” v Polsku, který se na něj připojí a že nikdo neví, kdy přijede. A že se toto děje posledních několik týdnů vždy na tomto spoji. Regiojetem jsem nakonec neodjela, naskočila jsem s dalšími 2 cestujícími do prvního vlaku, který jel na Prahu a ještě před odjezdem jsme stačili zaznamenat, že spoždění zmíněného vlaku RJ narostlo na 220 minut.
Je pěkné, že RJ humanitární transport a byla bych to i respektovala. Ale kdeje respekt k Vašim platícím cestujícím? Podotýkám, že jsem cestovala do Prahy pravidelně, téměř výhradně Regiojetem Jsem stálý zákazník/cestující a vždy jsem byla velmi spokojená. Pokud RJ vozí cetující z Ukrajiny do Česka a zpět, musí tím omezovat základní vnitrostátní přepravu? A pokud to jinak nejde, nebylo by slušné a fér vůči Vašim platícím zákazníkům je dopředu upozornit, že tato situace (myslím extrémní spoždění) může nastat, ať si mohou vybrat, zda to chtějí risknout nebo ne?
Vždy jsem na služby Regiojetu pěla chvály, oproti českým drahám jste byli spolehlivější, poskytované služby byly kvalitnější a pod. Bohužel za poslední týdny jsem velmi zklamaná. Podotýkám, že to že RJ jezdí se spožděním, už se stalo standardem. Ovšem zjištění, že si svých platících zákazníků neváží, nechávají je čekat na nádražích bez vysvětlení a nějaké podpory, je špatně
Abych to shrnula, od poslední zkušenosti s RJ necestuji a rozhodně si netroufnu to někomu doporučit. Je mi to opravdu líto.
Začněte si víc vážit svých zákazníků a dodržujte služby a termíny, které nabízíte.
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.