Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#5991Satelitní vyhledávání

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.02.2015, před 10 lety

Jitka Mazánková

Znění stížnosti

Dne 30. 1. 2015 jsme zakoupili na pobočce Jihlava Škoda Octavia s tím, že jsme zakoupili i satelitní vyhledávání za 7 999 Kč. Po příjezdu domů jsme koupi vyhledávání přehodnotili a chtěli objednávku zavčasu zrušit. Zavolali jsme ještě ten večer na linku AAA, kde nám bylo sděleno, že to nebude problém a že danou věc předají na pobočku k řešení. To byl pátek. V sobotu jsme ještě požadavek na lince AAA zopakovali. V neděli navečer se mi ozval pracovník pobočky Jihlava s vysvětlením, že se s tím už nedá nic dělat, protože objednávka i peníze jsou již odeslány na firmu TrueTrac. Tuto firmu jsme kontaktovali telefonicky hned v pondělí 2. 2. 2015, kde nám sdělili, že oni s námi nemají žádný obchodní vztah do doby, dokud nám nebude dané zařízení namontováno a že věc je v rukou AAA. Na AAA jsme odeslali 3. 2. odstoupení od objednávky i písemně s argumentem, že na objednávce je zmínka, že cituji: "Podpisem této objednávky beru na vědomí, že pokud nedojde ke zrušení objednávky přímo u obchodníka, jsem povinen firmě TrueTrac umožnit instalaci do vozu dle objednávky." Z tohoto vyjádření při obvyklém jazykovém výkladu usuzujeme, že objednávku zrušit lze. Pravdou je, že ani na objednávce ani v kupní smlouvě na auto není o možnosti odstoupení od této objednávky ani zmínka. AAA reagovalo na odstoupení v tom duchu, že z jejich strany nedošlo k žádnému pochybení, tudíž na odstoupení od smlouvy nepřistupují. Na objednávce vyhledávání je AAA uvedeno pouze jako "společnost" a firma True Trac s. r. o. je uvedena v zápatí. Nikde ani zmínka o tom, kdo je tedy ten obchodník, u kterého se má objednávka zrušit a jakým způsobem. Považujeme to za neúplné poučení spotřebitele.K plnění nedošlo, neboť předmět koupě nebyl při rušení objednávky kupujícím převzatý, pouze objednaný.


Požadované řešení

Zrušit objednávku a vrátit zaplacenou částku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2015 13:12, před 10 lety

Obecně platí, že pokud byla smlouva uzavřena v kamenné provozovně, spotřebiteli ze zákona nevzniká právo na odstoupení od smlouvy. Právo na odstoupení musí být v takovém případě sjednáno. Bohužel z věty, která je vytržena z celkového kontextu nemůžeme bez dalšího uzavřít, zda bylo mezi stranami právo na odstoupení sjednáno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.4.2015 17:30, před 10 lety

Vážená paní Mazánková,
v dopise z 9.2. opravdu kolega z reklamačního oddělení psal, že společnost nepřistupuje na odstoupení ze smlouvy. Protože možnost odstoupení sjednána nebyla, musíme jeho stanovisko potvrdit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2015 08:55, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitelka na komentář společnosti již delší dobu nereagovala, prosíme o její vyjádření, případně o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.5.2015 14:44, před 10 lety


Jitka Mazánková

Dobrý den, byl nám zaslán dopis s výzvou prodejce, abychom si vyzvedli jednotku satelitního vyhledávání u společnosti, která ji měla montovat. Na základě závěrů šetření ČOI netrvá prodejce AAA AUTO a. s. ani firma True Trac s. r. o. na namontování jednotky.
Toto mi přijde jako řešení, kdy vlk se nažere a koza zůstane celá. Stále přetrvává náš názor, že naše zrušení objednávky, cca 2 h po odjezdu od prodejce, kdy se dalo řešit ke spokojenosti všech. Solidní prodejce, který si zákazníka váží a má zájem na tom, aby byl spokojený a pokud možno se k němu vracel,by se takto nechoval. Bereme to jako zkušenost a víme, že do této firmy si pro auto určitě už nikdy nepůjdeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.5.2015 13:59, před 10 lety

Děkuji za Váš názor.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.5.2015 18:38, před 10 lety


Jitka Mazánková

Hodnocení: