Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#59911Velké fronty v Penny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.08.2022, před 2 lety

Michael Vlk

Znění stížnosti

Dne 15.8.2022 kolem 13:00 až 13:30 hod jsme byly nakoupit v Kamenici nad Lipou.Byla fronta až někam.Poprosil jsem pokladní aby zavolala další pokladní na další kasu.Měla připomínky ze jsem nervózní a jestli mám nějaký problém .Nelíbí se mi přístup zaměstnance .Vlk Michael


Požadované řešení

Zlepšit dlouhé fronty na pokladně .Slušnost zaměstnanců k zákazníkovi zlepšit .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2022 12:10, před 2 lety

Otázka uvedená ve stížnosti není regulována žádnými obecně závaznými právními předpisy. Její řešení tak závisí na konkrétních interních pravidlech dané společnosti, do kterých není možné zasahovat.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti, jako podnět ke zlepšení služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.