Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dne 15.8.2022 kolem 13:00 až 13:30 hod jsme byly nakoupit v Kamenici nad Lipou.Byla fronta až někam.Poprosil jsem pokladní aby zavolala další pokladní na další kasu.Měla připomínky ze jsem nervózní a jestli mám nějaký problém .Nelíbí se mi přístup zaměstnance .Vlk Michael
Zlepšit dlouhé fronty na pokladně .Slušnost zaměstnanců k zákazníkovi zlepšit .
|
Tweet |
Otázka uvedená ve stížnosti není regulována žádnými obecně závaznými právními předpisy. Její řešení tak závisí na konkrétních interních pravidlech dané společnosti, do kterých není možné zasahovat.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti, jako podnět ke zlepšení služeb.